نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

۷۸ بازديد

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/

 

حلوا و لازانيا يا پنكيك؟ گزينه هاي عجيب پيش رو.

۷۷ بازديد

حلوا و لازانيا يا پنكيك؟ گزينه هاي عجيب پيش رو.

كدومش مهمتره؟ پيش غذا غذاي اصلي يا دسر؟ به نظر من كه هر سه تاش مهمه، ميپرسيد چرا؟ خوب اينجا براتون توضيح ميدم كه چرا هر سه گزينه مهمه و نبايد فراموش كرد.  هميشه وقتي از يك وعده غذايي كامل صحبت مي‌كنيم، منظورمان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر است. اين سه در كنارهم نه تنها ظاهري مجلسي به سفره مي‌دهند بلكه از نظر سلامتي نيز توصيه شده است. معمولا طبع پيش غذاها و دسرها با طبع غذاهاي اصلي متفاوت است و در كنار هم يك طبع و مزاج متعادل را ايجاد مي‌كنند و از اين طريق آسيبي به معده و بدن شما نمي‌زنند. براي درك بهتر اين موضوع دفعاتي را به ياد بياوريد كه با خوردن يك وعده غذايي ساده و كوچك به دل درد، نفخ و ساير مشكلات مربوط به معده مبتلا شده‌ايد ولي زماني كه در مجالس و مهماني‌هاي مجلل طيف بيشتري از غذاها را خورده ايد‌‌، مشكلي برايتان پيش نيامده است. اين به دليل اين است كه در مهماني‌ها اول انواع سالادها، سپس غذاي اصلي و در آخر هم ژله يا كرم كارامل و ساير دسرها سرو مي‌شود. اكثر پيش غذاهايي مانند سالادهاي كاهو، سالاد الويه و سالاد ماكاروني طبعي سرد دارند و فضاي معده را به سمت سردي ميل مي‌دهند. بعد از آن، غذاهاي اصلي كه معمولا داراي طبع گرم هستند سردي ناشي از پيش غذا را جبران مي‌كنند. پس از آن هم دسرها با طبع معتدل رو به سرد ميل مي‌شوند. درست است كه غذاي وعده اصلي طبعي مخالف با دسر و پيش غذا دارد ولي حجم بيشتري از غذاي اصلي هم خورده مي‌شود و در مجموع طبع معتدلي از غذا وارد معده مي‌شود. نكته مهم كلي اين است كه نمي‌توان براي همه افراد يك نسخه كلي تعريف كرد. همچنين غذاها، پيش غذاها و دسرهاي مختلف هم داراي مزاج هاي مختلفند و در فصول مختلف سال غذاهاي متفاوتي توصيه مي‌شوند. در فصل پاييز و زمستان كه جز فصول سرد محسوب مي‌شوند، غذاهاي گرم بيشتر توصيه مي‌شوند. در ادامه چند نوع از غذاهاي پرمصرف را كه به عنوان پيش غذا، غذاي اصلي و دسر مصرف مي‌شوند را به همراه طبع آن‌ها معرفي مي‌كنيم و مي‌گوييم كه هنگام مصرف هر يك از اين غذاها بهتر است آن‌ها را همراه با چه غذاهايي ميل كنيد و از خوردن چه غذاهايي با آن‌ها بايد پرهيز كنيد. براي مشاهده ساير غذاها و آموزش آشپزي به وبسايت مجله آكالا مراجه كنيد. .

  • پيش غذا و دسر ايراني

حلوا يكي از پيش غذاها و دسرهاي ايراني است كه داراي مزاجي گرم است. اگر دقت كرده باشيد حلوا از قديم الايام جزئي جدا نشدني از سفره‌هاي مسلمانان و به خصوص ايرانيان بوده است. در مراسم زمان هاي قديم، همه افراد در طرز تهيه حلوا شريك بوده‌اند و حلواهاي درست شده را براي همديگر مي‌بردند. انواع حلوا در مراسم عزاداري براي تسكين افرادي كه داراي ناراحتي شديد هستند، به كار مي‌رود. ناراحتي و افسردگي افراد را به سمت طبع سرد مي‌برد و هواي سرد هم سردي بدن را تشديد مي‌كند. به همين دليل در فصل پاييز ميزان افسردگي افراد افزايش پيدا مي‌كند. پس حتما حلوا را در فصول سرد سال در برنامه غذايي خود قرار بدهيد. مي‌توانيد انواع مختلف طرز تهيه حلوا را ببينيد و براي جلوگيري از تكراري شدن طعم آن انواع مختلف آن را درست كنيد. امروزه تنوع گسترده‌اي از انواع حلوا وجود دارند و در انتخاب مي‌توانند به شما كمك كنند. خوب حالا شما كدوم بيشتر دوست داريد؟ طرز تهيه حلوا لازانيا يا طرز تهيه پنكيك بهتون آموزش بدم؟ خبر خوب اينه كه هر سه تاش به شما آموزش ميدم؟ 

  • پيش غذا و دسر فرنگي

پنكيك هم به عنوان پيش غذا و هم به عنوان دسر فرنگي استفاده مي‌شود. در خارج از ايران از پنكيك به عنوان صبحانه كه يك وعده غذايي مهم است نيز استفاده مي‌شود كه اين امر به همان دلايلي كه در ابتداي متن ذكر كرديم به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود. هرچند آسان بودن طرز تهيه پنكيك و مزه لذيذ آن به همراه انواع مربا و شكلات هاي صبحانه براي بچه ها دلچسب به نظر مي‌رسد ولي صبحانه مفيدي تلقي نمي‌شود و ممكن است بچه‌ها را بد عادت كند به طوري كه حتي در سنين بزرگسالي هم علاقه‌اي به خوردن صبحانه از خود نشان ندهند. به طور كلي اگر پنكيك را با شكلات يا عسل ميل كنيد طبع گرمي خواهد داشت و به اين صورت بيشتر توصيه مي‌شود. در كنار آن مي‌توانيد از انواع ميوه هاي تازه مانند موز، توت فرنگي، توت، بلوبري و... هم براي تزيين و هم براي تنوع مزه استفاده كنيد. مي‌توانيد طرز تهيه پنكيك را در بخش آموزش آشپزي ببينيد. نام پنكيك به معناي كيك قابلمه اي است. از آن‌جا كه درست كردن كيك در فر كاري پر دردسر و وقت‌گير است و از طرف ديگر طرز تهيه پنكيك بسيار آسان است و در چند دقيقه درست مي‌شود، پنكيك در موارد زيادي جايگزين كيك خانگي مي‌شود.

  • غذاي اصلي

حال كه يك مورد پيش غذا و يك مورد دسر را مطرح كرديم، به سراغ غذاي اصلي كه مهم‌ترين و خوشمزه ترين قسمت سفره است مي‌رويم. بعد از خوردن پيش غذا همه انتظار دسر را مي‌كشند و اگر غذاي اصلي را دوست داشته باشند تا موقع سير شدن به خوردن آن ادامه مي‌دهند. پس غذاي اصلي مهم ترين بخش در سير كردن افراد خانواده يا مهمان هاست و به همين دليل اهميت آن از پيش غذا و دسر بيشتر است. براي اين كه اين مطلب جامعيت بيشتري پيدا كند ما يك غذاي همه پسند كه كسي نتواند از آن ايراد بگيرد را انتخاب كرده ايم. لازانيا ! لازانيا غذايي است كه همه به خصوص بچه ها با شنيدن نام آن آب دهانشان راه ميوفتد و حاضرند سريع تكاليفشان را انجام دهند تا لازانيا حاضر شود. بزرگترها هم اين غذا را دوست دارند ولي ممكن است به دليل پرهيزات پزشكي در خوردن اين غذا زياده روي نكنند. چون لازانيا كالري و چربي بالايي دارد خوردن آن به افراد مسن كه داراي مشكلات قبلي عروقي هستند، توصيه نمي‌شود. لازانيا در رستوران‌ها به خوشمزگي آن در خانه نيست. علاوه بر اين بهتر است غذاهايي را در رستوران ميل كنيد كه درست كردن آن‌ها در منزل خيلي مشكل باشد. ولي اگر طرز تهيه و فوت و فن هاي پخت يك لازانياي خوشمزه را بدانيد، مي‌توانيد آن را در منزل با خوشمزه‌ترين طعم ممكن درست كنيد. علاوه بر لازانيا اگر دوست داريد غذاهاي فست فودي و يا فينگر فودي، غذاهاي سنتي و اصيل ايراني، پيش غذاها، دسرها ( تنوع كاملي از دسرها از جمله طرز تهيه پنكيك) و ترشي‌هاي مختلف را درست كنيد، مي‌توانيد به بخش آشپزي مجله اينترنتي اكالا مراجعه كنيد و تنوعي از غذاها را به همراه دستور كامل هركدام ببينيد. در نهايت اميدواريم كه مطالعه اين مطلب برايتان مفيد بوده باشد. و بتوانيد تناسب خوبي بين پيش غذا، غذاي اصلي و دسرهايتان برقرار كنيد و اگر مي‌خواهيد يكي از اين وعده‌ها را حذف كنيد حتما به مزاج آن‌ها دقت كنيد.

 

چگونه مي توان فلزات را گالوانيزه كرد؟

۸۰ بازديد

چگونه مي توان فلزات را گالوانيزه كرد؟

گالوانيزه به روش غوطه وري گرم به زبان ساده يك پوشش است كه در آهن يا فولادي كه از نظر تركيب و طراحي مناسب براي گالوانيزه است توسط فروبردن در وان مذاب روي تشكيل مي‌گردد.

گالوانيزه به روش غوطه وري گرم نزديك به ??? سال است كه كاربرد دارد. بيشتر رويي كه در جهان توليد مي‌شود جهت پوشش دهي مصرف مي‌گردد. مهم‌ترين علت مقاومت روي به تجزيه طبيعي، ماهيت مقاومت آن مي‌باشد.

چون آهن فلزي فعالتر از قلع است و پتانسيل احياء قلع بيشتر از آهن است البته در صورتي كه پوشش قلع بشكند، خوردگي آهن در زير اين پوشش پيش مي رود.

yrj_d1.png.jpg

روش‌هاي گالوانيزه كردن

اين روش كه در شركت گالوانيزه گرم اراك صورت مي پذيرد.

اين گونه گالوانيزه‌ كردن توسط غوطه‌وري زيرلايه در مذاب روي به دو صورت مداوم انجام مي‌شود.

اين روش براي پوشش‌دهي با ضخامت بيش از ?? ميكرومتر مناسب است

كار شركت گالوانيزه گرم در واقع پوشش دادن به آهن،يا فولاد توسط روي مذاب مي باشد.

براي اينكه يك كار عالي داشته باشيد مي توانيد از اين پس با شركت روي آوران تماس حاصل نماييد.

روي آوران پيش قدم در زمينه گالوانيزه كردن تمامي فلزات و فولاد هايي كه در معرض زنگ زدگي فقرار دارند.

در شركت روي آوران كه يك شركت گالوانيزه گرم است سعي بر اين شده كه ميزان مقاومت پوشش متناسب با ضخامت آن باشد.

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟

۶۸ بازديد

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟


 

با توجه به هزينه هاي بالاي تعميرات گوشي و عوض كردن صفحه نمايش براي مراقبت از گوشي بايد از قاب و گارد با كيفيت استفاده نمود. يكي از بهترين محافظ هايي كه مي توانيد براي موبايلتان بخريد، كيف گوشي مي باشد. كيف ها در طرح ها و رنگ هاي مختلف ارائه مي گردند و زيبايي خاصي دارند. اما سوالي كه پيش مي آيد اين است كه كيف بهتر مي باشد يا قاب؟

مزاياي كيف گوشي نسبت به قاب موبايل (قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟)

كيف موبايل يك ويژگي كلي نسبت به انواع قاب گوشي داراست.اولين مزيت كيف ها اين مي باشد كه يك صفحه اضافه تر دارند كه روي صفحه نمايش گوشي قرار مي گيرد و از آن محافظت مي كنند. هر چند كه با استفاده از گلس صفحه گوشي، مي توان از تاچ و ال سي دي صفحه محافظت نمود اما فقط تا زماني كه ضربه جدي به صفحه واردنگردد! اگر بخواهيم با يك مثال درست، برتري كيف گوشي را نسبت به قاب، توضيح بدهيم بايد بگوييم كه كيف گوشي، بيشتر از قاب احتمال شكسته شدن ال سي دي را كم مي كند.

قاب گوشي تنها از بدنه گوشي محافظت مي كند و در صورتي كه گوشي موبايل از سمت صفحه نمايش روي آسفالت يا زمين ناهموار (حتي در حد 1 سانتي متر) بيوفتد، احتمال شكسته شدن آن بسيار زياد مي باشد. زيرا برخورد كردن صفحه نمايش با يك تكه سنگ بسيار كوچك، زمينه آن رابراي شكستن يا ترك خوردن صفحه نمايش را ايجادمي كند. اما در صورتي كه شما از كيف گوشي استفاده كرديد و موبايلتان از سمت صفحه نمايش روي زمين (حتي زمين آسفالت و ناهموار) افتاد، احتمال شكستن ال سي دي به شدت كم ميشود زيرا درب كيف شدت ضربه را كم كرده و ضربات به صورت مستقيم به صفحه نمايش وارد نمي گردند. البته اين تنها برتري و بهتربودن كيف نسبت به قاب نمي باشد. از آنجايي كه كيف ها ابعاد بيشتري را مي پوشانند، تا حدودي از ورود گرد و غبار و آب به داخل گوشي جلوگيري مي كنند.





 

كيف گوشي چيست و چه فرقي با قاب موبايل دارد؟

 

كيف گوشي، مانند قاب موبايل يك محافظ مي باشد كه در مدل هاي مختلفي عرضه و ارائه مي شود و برخي از آن ها به عنوان كيف پول هم استفاده مي شوند. تفاوت كيف گوشي و قاب موبايل اين مي باشد كه كيف هاي موبايل داراي يك درب اضافه هستند كه روي صفحه نمايش گوشي مي نشيند اما قاب ها فقط بدنه و پشت گوشي رامي پوشانند.

 

آيا كيف گوشي آهنربا دار به باتري گوشي آسيب مي رساند؟

كيف پاوربانك 

تمام كيف هاي آهنربا دار براي گوشي مضر نيستند اما برخي از آن ها موجب فرسودگي باتري گوشي خواهند گشت . در اين مقاله نكته هاي مهم درمورد خريد كيف گوشي آهنربا دار را بررسي كرده ايم. اگر خريدتان را با توجه به اين نكات، انجام دهيد، خطري باتري گوشي شما را تهديد نخواهد كرد.

 

كيف گوشي بخريم يا قاب؟

 

انتخاب كيف يا قاب موبايل كاملا سليقه اي مي باشد اما اگر مي خواهيد گوشي خود را از انواع خطرات دور نگه داريد، خريد كيف گوشي بهترين كارمي باشد. هر دو محافظ هاي خوبي مي باشند اما با استفاده از كيف گوشي، علاوه بر بدنه، از صفحه نمايش موبايل نيز مراقبت خواهد شد و احتمال آسيب ديدن گوشي در برابر ضربات آن بسيار كم مي شود.

 

نتيجه گيري

 

پيشنهاد مي شود تا جاي ممكن از مراكز معتبرو داراي اعتبار خريد انجام دهيد و با يكبار هزينه كردن، محصول مناسبي تهيه كنيد.يكي از مراكز معتبر فروشگاه آنلاين ديجي فرست مي باشد كه ارائه دهنده در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشدو اين را بدانيد كه  هيچ ارزاني بي حكمت نيست. خريد محصولات باكيفيت و اورجينال ، بهترين انتخاب شما مي تواند باشد. حتي ارائه دهندگان كيف گوشي هم براي محصولات چرمي خود گارانتي در نظردارند. يكي از دلايلي كه توصيه مي كنيم تا جاي امكان از مراكز معتبر خريد كنيد، دقيقا همين موضوع مي باشد.


 

 

. قيمت لوازم شهربازي

۸۰ بازديد

 

فروش لوازم شهربازي و وسايل شهربازي يا مجتمع هاي تفريحي و .... به بررسي منطقه و شهر احتياج دارد. قيمت لوازم شهربازي تحليل رقيبان در يك منطقه و دقت در انتخاب دستگاه ها و تجهيزات شهربازي و مراكز تفريحي از اهميت زيادي برخوردار است.

فروش وسايل شهربازي سرپوشيده مورد نياز براي فضاهاي تفريحي و گردشگري، به دو دسته تقسيم مي شود. اولين بخش مربوط به تجهيزات شهربازي و قطعات يدكي مورد نياز براي دستگاه ها است و بخش دوم قسمت مديريتي و سيستم كارتي و اتوماسيون شهربازي است.

شركت شهربازي سازان پارس داراي بيش از 10 سال سابقه ي موفق در زمينه ي تجهيز و پشتيباني شهر بازي ها و ارائه ي خدمات در زمينه ي فروش وسايل شهربازي بوده و درگذر يك دهه فعاليت ، تجربه ي تجهيز شمار بسياري از شهربازي هاي سراسر ايران را در كارنامه ي خود ثبت كرده است.

yzat_a6.jpg

محصولات سفارشي شركت شهربازي سازان پارس غالبا در دو گروه دسته بندي مي شوند :

1-تجهيزاتي كه در شهربازي ها و فضاهاي سرپوشيده استفاده مي شوند

2-تجهيزاتي كه در شهربازي هاي روباز و در فضاي آزاد استفاده مي شوند

مراحل طراحي شهربازي با احداث شهربازي هر كدام از اين فضاهاي تفريحي و قالب كلي تجهيزات با يكديگر متفاوت بوده و تا حدود زيادي نحوه ي تجهيز اين دو گروه از يكديگر مجزا است.

دستگاه ها و تجهيزات شهربازي در انواع مختلف و بسيار متنوعي ارائه مي شوند. همين مسئله باعث مي شود تا اطلاع از ليست قيمت وسايل شهربازي ها و به دست آوردن اطلاعات تكميلي در زمينه ي قيمت لوازم شهربازي هاي روباز يا سرپوشيده، نيازمند برقراري تماس با كارشناسان شهربازي سازان پارس جهت استعلام تلفني باشد.

 

افتتاح حساب بانكي در تركيه

۷۲ بازديد

افتتاح حساب بانكي در تركيه

به گزارش هلدينگ ميلنيوم ?  منظور افتتاح حساب در تركيه نياز به ارائه چه مداركي خواهيد داشت؟ كدام بانك براي افتتاح حساب در اين كشور مناسب تر است؟

شايد شما براي فعاليت بيزينسي خود يا خريد ملك در تركيه نياز به افتتاح حساب بانكي در تركيه داشته باشيد

در اين مقاله قصد داريم تا به چگونگي افتتاح حساب در تركيه و مدارك مورد نياز براي آن بپردازيم.

 

3xl2_q4.jpg 

 

افتتاح حساب در تركيه

به منظور افتتاح حساب در تركيه لازم است تا حتما اقامت اين كشور را داشته باشيد.

فرقي ندارد كه اقامت تحصيلي داشته باشيد و يا اقامت توريستي تركيه و يا غيره.

بدون داشتن اقامت اين كشور امكان افتتاح حساب در اين كشور وجود ندارد، مگر اين كه وكلا و يا موسسات از طريق راه هاي مختلف موفق به اين كار شوند.

بانك هاي تركيه

در تركيه تنها دو بانك زراعت و يا ايش است كه به ارائه خدمات و افتتاح حساب براي ايرانيان مقيم اين كشور مي پردازد.

در اين كشور شما مي توانيد با دلار و لير و … حساب باز كنيد.

شرايط براي باز كردن حساب در اين كشور توسط بانك زراعت راحت تر و بهتر است.

پس توصيه مي كنيم مطلب افتتاح حساب در زراعت بانك را بخوانيد.

بانك هاي دولتي تركيه

  • زراعت بانك
  • واكيف بانك
  • دنيز بانك
  • هالك بانك

بانك هاي خصوصي تركيه

  • اك بانك
  • ايش بانك
  • گارانتي بانك
  • فينانس بانك

افتتاح حساب در تركيه به دو صورت (افتتاح حساب براي اشخاص حقيقي و افتتاح حساب براي اشخاص حقوقي) انجام مي شود.

 

 مدارك مورد نياز براي افتتاح حساب در تركيه

براي افتتاح حساب در اين كشور لازم است تا در كنار درخواست افتتاح حساب بانكي، مداركي را تحويل يكي از شعب بانكي ايش و يا زراعتي دهيد. در ادامه به اين مدارك مي پردازيم.

  • ارائه اصل كارت اقامت در تركيه به همراه يك نسخه كپي از آن
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه يك نسخه كپي از آن
  • شماره ماليات كه با مراجعه به اداره ماليات مي توانيد آن را دريافت كنيد.

لازم است تا به اين نكته توجه داشته باشيد كه بانك هاي تركيه اي هر ماه مبلغي را به دليل نگهداري از پول هاي شما از حساب شما كسر مي كنند

مگر اين كه حساب شما ماهيانه در گردش باشد و يا قبض هاي ماهيانه خود را از حساب بانكي خود پرداخت كنيد.

 

اقدامات و مدارك مورد نياز براي افتتاح حساب شخص حقيقي

 

مرحله اول ارائه آدرسي است تا ابلاغيه هاي شما به آن آدرس ارسال شود، ضروري نيست كه اين آدرس تنها مربوط به شخص شما باشد.

حتي مي توان آدرس يكي از اقوام و يا آشنايان را براي افتتاح حساب بدهيد.

مرحله دوم دريافت شماره مالياتي است كه با مراجعه به اداره ماليات مي توانيد آن را به دست بياوريد.

دريافت شماره مالياتي بدون هزينه انجام مي شود، اما به همراه داشتن پاسپورت براي دريافت اين شماره لازم و ضروري است.

حالا در اين مرحله با داشتن شماره ماليتي خود قادر خواهيد بود كه در بانك هاي ايش و يا زراعت افتتاح حساب كنيد.

پول هاي خود را به آن انتقال دهيد و از خدمات آن استفاده كنيد.

شايد برايتان جالب باشد از آن جايي كه به صورت اينترنتي مي توانيد خدمات اينترنتي انجام دهيد، بنابراين براي افتتاح حساب ضروري نيست تا حتما مقيم اين كشور باشيد.

البته توجه داشته باشيد كه به سبب اين كه برخي از بانك ها ارائه شماره تركيه را ضروري مي دانند لازم است تا يك خط تلفن تركيه داشته باشيد.

به منظور افتتاح حساب در اين كشور لازم است تا مداركي را ارائه دهيد.

ارائه مدرك تاييديه از محل سكونت كه شامل استشهاد محلي و تاييد آن توسط شوراي شهر و يا كلانتري محل باشد

و يا حتي ارائه قبض آب و برق و يا تلفن كه به نام شخص باشد لازم و ضروري است.

مدارك مورد نياز لازم است تا به زبان استانبولي ترجمه شود و مورد تاييد قوه قضائيه، وزارت امور خارجه و سفارت تركيه قرار گيرد.

ارائه صحفه اول و دوم پاسپورت كه البته به زبان استابولي ترجمه شده باشد نيز لازم است.

همچنين نياز است تا اين مدارك به تاييد قوه قضائيه، وزارت امور خارجه و سفارت تركيه در ايران نيز رسيده باشد.

حضور خود شخص در بانك براي افتتاح حساب لازم و ضروري است.

همچنين همان طور كه گفته شد به منظور ارسال ابلاغيه هاي مربوطه لازم است تا يك آدرس معتبر ارائه دهيد كه البته مهم نيس اين آدرس براي چه شخصي باشد حتي مي تواند آدرس دوست و يا اقوامي باشد.

 

 

اقدامات لازم براي افتتاح حساب توسط افراد حقوقي و يا شركت ها

پس از ثبت شركت در تركيه شما مي توانيد نسبت به افتتاح حساب بانكي در تركيه اقدام كنيد.

براي افتتاح حساب براي يك شركت لازم است است تا مدير مسئول اين شركت كه حق امضا دارد براي افتتاح حساب اقدام كند.

بايد شماره ماليات داشته باشيد كه به اين منظور مدارك و اسناد ترجمه شده شركت را بايد به اداره ماليات ارائه دهيد.

شماره ماليات شما بدون نياز به ارائه دفتر كار و يا نمايندگي به راحتي به شما داده مي شود تنها لازم است تا آدرسي معتبر به منظور دريافت ابلاغيه ها ارائه دهيد.

بعد از دريافت شماره مالياتي لازم است تا به بانك مراجعه كنيد و اسناد مربوطه اعم از اسناد ترجمه شده رسمي، تاييديه كنسولگري تركيه را ارائه دهيد.

در صورت داشتن مدرك ليسانس ارائه مدرك نيز لازم است و از شما دريافت مي شود.

بعد از افتتاح حساب در اين كشور شركت ها نيز مي توانند خدمات خود را از طريق اينترنت انجام دهند.

در واقع كشور تركيه در تلاش است تا درست مثل بانك سوييس محيطي امن براي مردم ايجاد كنند.

شايد برايتان سوال باشد كه افراد غير مقيم نيز مي توانند دراين كشور افتتاح حساب انجام دهند؟

افتتاح حساب براي افراد غير مقيم تركيه

بله امروزه امكان افتتاح حساب براي افراد غير مقيم اين كشور نيز وجود دارد و حتي اين امكان راحت تر شده است.

تمامي افراد چه حقيقي و چه حقوقي به راحتي مي توانند به منظور افتتاح حساب در اين كشور اقدام كنند و سرمايه خود را به اين كشور انتقال دهند.

اين بانك ها از اعتماد بالايي در جهان برخوردارند، به گونه اي كه حتي كشور هاي خارجي به سبب جنگ و نا آرامي به ويژه اعراب به انتقال سرمايه خود به اين كشور پرداخته اند.

بهتر است قوانين و شرايط مربوط به اين بانك ها را بدانيد. در ادامه به تعدادي از آن ها خواهيم پرداخت.

  • تنها بانك زراعت و حتي گاهي هم بانك ايش در اين كشور به افتتاح حساب براي ايرانيان اقدام مي كند.
  • بانك هاي تركيه اي بيشتر به قرارداد هاي ? تا ? ماهه تمايل دارند و بر خلاف ايران بر سپرده هاي بلند مدت سود بالايي تعلق نمي گيرد.
  • سود بانكي در تركيه بين ?? تا ?? درصد است كه به سبب شرايط مختلف مثل نوع شعبه و حجم پول و … غيره تغيير خواهد كرد. در اين ميان حتي با مذاكره هم مي توانيد اين سود را تغيير دهيد.
  • روز هاي يكشنبه و شنبه معمولا انتقال وجهي صورت نمي گيرد مگر اين اين كه انتقال از بانكي به همان بانك صورت بگيرد.
  • استفاده از اپليكيشن و اينترنت بانك تنها در صورت داشتن شماره تركيه اي ممكن خواهد بود.
  • اينترنت بانك ها و اپليكيشن ها براي انجام خدمات خيلي لازم و ضروري است و حتي برخي خدمات تنها به صورت اينترنتي قابل انجام هستند.
  • داشتن پاسپورت و شماره مالياتي براي افتتاح حساب ضروري است و به راحتي مي توانيد با مراجعه به اداره ماليات شماره مالياتي خود را دريافت كنيد.
  • لازم است تا در اين بين بدانيد كه كميسيون و كارمزد هابراي انتقال هاي وجهي بين بانكي بالا تر از ايران است.

در پايان هلدينگ ملينيوم ? هنگام سفر به استانبول شما را به تور كشتي استانبول دعوت ميكند.

منبع: https://milturkey.com/open-bank-account-in-turkey/

 

 

قرص چاقي صورت دائمي

۷۱ بازديد

دانستني هاي قرص چاقي صورت سوپرفت فيس بهترين قرص چاقي صورت دائمي

قرص چاقي صورت سوپر فت فيس بهترين قرص چاقي صورت و بدن داروخانه اي است. قرص چاقي صورت super fat face براي آن دسته از افرادي كه استعداد چاقي صورت را ندارند بسيار مناسب است.  اين قرص كه بهترين قرص چاقي صورت است براي تمامي قسمت هاي بدن بصورت مجزا عرضه شده است.

mdg1_33.png

 

قرص چاقي صورت

از ديگر فوايد بهترين قرص چاقي صورت سوپر فت فيس مي توان به چاق شدن طبيعي صورت اشاره كرد. اگر شما قرص چاقي صورت داروخانه اي سوپر فت فيس را خريداري كنيد بدون شك صورتي با چاقي يكنواخت و بدون بازگشت خواهيد داشت. قرص چاقي صورت آلوورا ساخت كشور آمريكا مي باشد. اين قرص بسيار قوي است و ناگفته نماند كه هيچ گونه آسيبي به بافت و اندام هاي داخلي بدن نمي رساند. ميزان مصرف قرص چاقي صورت آلوورا براي يك دوره ي 30 روزه مي باشد كه در اين دوره فرد متوجه مي شود كه سوخت و ساز بدنش منظم تر شده است كه جذب بسيار بالايي از مواد غذايي را دارد. معمولا افراد روزي دو عدد از اين قرص ها را مصرف مي كنند تا به نتيجه ي دلخواه دست يابند.

قرص چاقي صورت درسا

اگر شما به دنبال چاق كردن صورت خود و همچنين پر كردن چروك هاي صورتتان مي باشيد ما به شما قرص چاقي صورت درسا را پيشنهاد مي كنيم. يكي از مزاياي اين قرص چاقي صورت بدون عوارض و بازگشت برجسته كردن گونه هاي شما مي باشد. قرص چاقي صورت درسا تركيبي از مخمر آبجو، ويتامين  E  و امگا 3 مي باشد كه باعث پر شدن صورت، رفع چين و چروك و همچين برجسته سازي زاويه هاي زيبايي صورت مي شود. از مزاياي منحصر بفرد قرص چاقي صورت درسا مي توان به افزايش اشتها، افزايش جذب مواد غذايي، تركيب گياهي، و مناسب بودن آن براي خانم ها و آقايان اشاره كرد. قرص چاقي صورت درسا بدون شك روي اندام شما تاثير مي گذارد.

 

قرص چاقي صورت

قرص چاقي صورت هيماليا: بهترين قرص چاقي صورت دائمي

بهترين روش براي چاقي صورت و بدن، تغذيه مناسب و ورزش مي باشد. اما برخي افراد با وجود انجام اين دو مورد، همچنان از لاغر بودن صورت خود ناراحت هستند و همواره در جستجوي قرص چاقي صورت هيماليا مي باشند. اين داروي صد در صد گياهي بهترين قرص چاقي صورت دائمي است. قرص چاقي صورت هيماليا مناسب تمامي افرادي مي باشد كه قصد دارند هم از ناحيه صورت و هم از ناحيه بدن چاق شوند. بسته بندي اين دارو بدين صورت است كه شامل 60 عدد قرص با ماندگاري دو سال مي باشد. اين دارو داراي دوره هاي درماني يك الي دو ماهه مي باشد. از مزاياي قرص چاقي صورت هيماليا مي توان به افزايش اشتها و فرم دهي صورت اشاره كرد. افرادي كه اين قرص را مصرف مي كنند بايد دو روزي يك عدد از اين قرص ها را با مايعات بسيار زياد مصرف كنند.

 

قرص چاقي صورت فرشته

قرص چاقي صورت فرشته معروفترين و بهترين قرص چاقي صورت و بدن در دهه هاي اخير بوده است. اين داروي كاملا گياهي و طبيعي بهترين قرص چاقي صورت و بدن معرفي شده است كه تمامي مصرف كنندگان پس از اتمام دوره از تغييرات ظاهري در صورت و بدن خود كاملا راضي بوده اند. تركيبات قرص چاقي صورت فرشته گياهي و طبيعي مي باشند، بنابراين اگر اين قرص را مصرف مي كنيد، هرگز نگران عوارض جبران ناپذير و همچنين برگشت چاقي صورت و بدن خود نباشيد. اين دارو بصورت قوطي در بازار عرضه مي شود و هر قوطي حاوي 80 عدد كپسول مي باشد.

اگر تمايل داريد طبق دستورالعمل شركت توليد كننده ي اين دارو عمل كنيد، شما بايد روزي دو عدد كپسول مصرف كنيد و در نهايت يك دوره ي درماني چهل روزه را پشت سر بگذاريد. نحوه ي مصرف اين دارو  به اين صورت است كه شما پس از صرف ناهار و شام يك عدد كپسول را با ميزان قابل توجهي آب مصرف كنيد. تركيبات اين دارو عصاره جنسينگ، كاكوتي، و يونجه مي باشند كه همگي طبيعي و اورجينال هستند. افراد داراي بيماري هاي قلبي و ديابتي از مصرف اين دارو خودداري كنند. همچنين اين دارو به زنان باردار و افراد زير 16 سال توصيه نمي شود.

zdqd_22.png

عطاري اينترنتي جاودان طب نمايندگي اصلي برترين برندهاي قرص چاقي صورت و افزايش وزن و قرص لاغري مي باشد.

منبع: جاودان طب

 

 

جا دستمال كاغذي

۸۳ بازديد

جا دستمال كاغذي

جا دستمال كاغذي چوبي ، فلزي ، پلاستيكي و مسي هركدام زيبايي خود را دارند و در مكان هاي مختلف بر اساس سليقه ما خريداري شده و مورد استفاده قرار ميگيرند .

j09y_1.jpg

تا به حال برايتان پيش آمده كه در محفظه جا دستمال كاغذي شما پراز گردو غبار شده باشد ؟! يا در مكان هاي عمومي مانند بيمارستان ها و هتل ها براي كنده شدن دستمال كاغذي دچار دردسر شويد ؟

جنس جا دستمال كاغذي ايمن آب  از پليمر (ABS) مي باشد كه مزاياي آن عبارتند از :مقاومت در برابر حرارت و نور ،سفيدي و درخشندگي بالا ،دوام و طول عمر بالا ،عدم تغيير رنگ ،مقاومت در برابر خش پذيري و عدم دفرمه شدن و تغيير حالت محصول.

جا دستمال لوكس!

جا دستمال كاغذي ايمن آب علاوه بر رنگ و طرح لوكس، قابليت ست شدن با ديگر محصولات بهداشتي توليد شده از جانب خود را دارد. همچنين به دليل محفوظ نگه داشتن دستمال ها در محيط هاي عمومي و خانگي در برابر رطوبت و انواع آلودگي علاوه بر آن آنتي باكتريال بودن آن ها، بسيار بهداشتي و كاربردي است .تعداد بالايي از برگ هاي دستمال كاغذي (??? برگ دو لايه ) را در خود جاي مي دهد .

كرونا و جا دستمال كاغذي!

باتوجه به اينكه انتقال ويروس كرونا از طريق تماس دست با محيط هاي الوده اتفاق ميافتد و مخصوصا در اماكن عمومي اين احتمال بيشتر ميباشد لذا استفاده از لوازم بهداشتي كه تماس دست را به حداقل مي رساند توصيه ميگردد .استفاده از مخازن دستمال كاغذي كه قابليت جايگذاري دستمال هاي برگ برگ شده را دارند راهكاري مناسب جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس ميباشد. بهتر است اين محفظه هاي دستمال كاغذي به صورت آنتي باكتريال ساخته شوند تا خود نيز از انتقال باكتري و ويروس جلوگيري كنند. اگر بخواهيم در هنگام  انتخاب يك جا دستمال كاغذي توالت به ويژگي هاي مهم آن توجه كنيم بايد بدانيم يك جا دستمال كاغذي مناسب، ايمن و بهداشتي بايد حداقل خصوصيات زير را داشته باشد.

#corona_virus #covid19

 

 

9h5q_2.jpg 

معرفي جادستمال كاغذي مدل ورونا :

در مدل ورونا باز و بسته كردن و پر كردن جاي دستمال به سهولت انجام مي شود. همچنين براي فضاهاي عمومي قفلي روي آن قرار داده شده كه به راحتي ميتوانيد باز و بسته كنيد. رنگ بدنه جا دستمال كاغذي مدل ورونا سفيد و بژ موجود است و در برابر سايش بسيار مقاوم مي باشد كه باعث شده اين رنگ در محيط هاي مرطوب تغيير رنگ ندهد.

براي اطلاع از قيمت ، نحوه خريد، طرح و انواع جا دستمال كاغذي، به صفحه جا دستمال كاغذي در سايت فلاش تانك ايمن آب  مراجعه كرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با كارشناسان ما درارتباط باشيد.  https://www.imenabco.com/tissue-hand

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد با ما تماس بگيريد

سامانه پيامكي :  ?????????? –  واتس‌اَپ :   ???????????

 

بهترين راه براي افزايش قدرت و شتاب خودرو چيست؟

۷۶ بازديد

ريمپ ايسيو ECU چگونه به افزايش قدرت خودرو منجر مي شود؟

ريمپ اي سي يو چيست؟ اگر شما هم با اين واژه آشنا باشيد شايد بدانيد كه روشي براي افزايش قدرت، شتاب و بالا بردن راندمان كاري موتور خودرو شماست. اي سي يو يا ecu در واقع كامپيوتر خودرو است كه برنامه نويسي شده و به عمل بهينه سازي اين برنامه نويسي و كدها ريمپ مي گويند.

bv5k_c4.jpg

ريمپ چند مزيت كلي دارد:

كاهش دماي كاركرد فن

 با بهينه سازي اين كدها كه بر روي تمام محصولات ايران خودرو، سايپا، پارس خودرو، مديران خودرو و كرمان موتور قابل پياده سازي است، دماي كاركرد فن خودرو كاهش پيدا مي كند.

رفع كپ سر گاز

اكثر خودروهاي تازه كه دريچه گاز آنها برقي است، دچار مشكل كپ سر گاز هستند كه با چيپ تيونينگ اي سي يو مرتفع مي شود.

حذف كات آف

كات آف يا به عبارت ديگر محدوديت دورموتور اجازه نمي دهد كه شما از نهايت قدرت موتور بهره مند شويد، با ريمپ اي سي يو اين مشكل نيز برطرف مي گردد.

ريمپ چگونه انجام مي شود؟

نرم افزارها و كدهاي كامپيوتر خودرو شما در اين فرآيند تغيير مي كنند و يا اصطلاحا بهينه سازي مي شوند. نتيجه اين امر بهبود كاركرد پيشرانه و تقويت آن است. در زبان انگليسي Remap نوشته مي شود و هم براي خودروهاي قديمي و هم جديد كاربرد دارد.

در اين روش شتاب، قدرت خودرو و توان خروجي آن بالاتر مي رود و در عين حال نه تنها به موتور خودرو شما آسيبي وارد نمي كند بلكه باعث افزايش طول عمر آن نيز مي گردد. اين افزايش عمر نيز از افزايش بازده خروجي موتور نشات مي گيرد.

آيا ريمپ كردن باعث مي شود معاينه فني نگيريم؟

خير، برعكس با كاهش آلايندگي موتور در گرفتن برگه معاينه فني به شما كمك نيز مي كند، هم چنين ريمپ ايسيو باعث كاهش و مديريت بيشتر مصرف سوخت مي گردد.

يك نمونه ريمپ رايج

يكي از نمونه هاي رايج كه ريمپ بروي آن انجام مي شود، خودروي داخلي سمند است. ريمپ سمند مزاياي بسياري دارد:

1- افزايش سرعت و قدرت سمند

2- افزايش سرعت و شتاب سمند

3- كاهش دماي كاركرد فن

4- رفع كپ حين حركت سمند

5- برداشتن كاتاف ( حذف محدوديت دور موتور )

6- كاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ريمپ ارائه ميگردد )

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- حذف سنسور دوم اكسيژن در سمند يورو 4

 

از آنجايي كه سمند يكي از محصولات سنگين وزن ايران خودرو محسوب مي شود و بدليل وجود مشكلات نرم افزاري هماهنگي و قدرت زيادي در حركت ندارد، ريمپ مي تواند باعث كاهش فشارها به موتور آن شود. اين فشارها مي توانند منجر به برخي خرابي ها مانند افتادگي بدنه، لش و خرابي دسته موتورها و جلوبندي و لاستيك سابي شوند.

تمام مدلهاي مختلف سمند مانند SE، LX، EF7، سورن و سورن توربو را مي توان با ريمپ به طول عمر موتورشان با كاهش گازهاي NOX در محفظه احتراق سيلندر كمك كند.

اگر شما به يكي از مراكز ريمپ خودرو مانند كاراك مراجعه كنيد و سمند خود را ريمپ ايسيو نماييد، چه تاثيري بر خودرو خود مي گذاريد؟

تاثيرات ريمپ بر سمند

تاثير ريمپ بر شمعها: ريمپ ميتواند دستوراتي كه سر كوئل شمع ميرود را تغيير دهد و ولتاژ ها و دفعات قطع و وصل را بهينه و مطابق با سوخت مصرفي كند. ريمپ جرقه زني را بهينه ميكند و باعث كاهش ناك ( صدايي كه در هنگام دنده مرده از موتور به گوش ميرسد ) ميشود.

تاثير ريمپ بر روي دريچه گاز: در خودروهاي دريچه گاز برقي بر خلاف انواع سيمي دستور تغييرات در زاويه دريچه گاز از ايسيو ( كامپيوتر خودرو ) صادر ميگردد. اين تغييرات معمولا از پارامترهاي وارده سنسور اكسيژن و زاويه پدال گاز تبعيت ميكند به اين معنا كه با توجه به ميزان گازي كه به ماشين ميدهيد و با توجه به ميزان اكسيژني كه در دود اگزوز وجود دارد ، ميزان هوادهي توسط اي سي يو و دريچه گاز برقي تنظيم ميگردد. در اكثر خودروهاي ايراني و چيني و كره اي ، بدليل كيفيت پايين قطعات مدار پدال برقي – دريچه گاز برقي مشكلاتي از قبيل تاخير در گاز خوردن خودرو و توان پايين حركتي در سربالايي ها براي ماشين پيش مي آيد. در ريمپ اي سي يو با كار كردن روي 3 پارامتر پدال گاز برقي ، دريچه گاز برقي و سنسور اكسيژن رفع عيب آن دو مشكل براي خودرو شما انجام ميشود.

تاثير ريمپ روي سنسور اكسيژن

در تمام خودرو هاي انژكتوري سنسور اكسيژن بالا و در بسياري از انواع جديد سمند ، سنسور اكسيژن پايين وجود دارد. سنسور اكسيژن بالا همان سنسور اكسيژن اول است و سنسور اكسيژن پايين همان سنسور دوم است. هر دو اطلاعات را به ايسيو ميفرستند و اين قطعه با توجه به جداول و برنامه ريزي هاي قبلي دستوراتي را براي عملگراهاي مختلف مانند كوئل ، شمع ، دريچه گاز ، سوزن انژكتور و پمپ بنزين ميفرستد. در ريمپ با اصلاح بهينه سازي جداول سنسور اكسيژن اول بهينه سازي حركتي رخ ميدهد. همپنين با بهينه سازي سنسور دوم بهبود در حركت خودرو اتفاق مي افتد. در بسياري از خودرو هاي جديد به علت عدم سازگاري اين خودروها با بنزين، خطاي سنسور دوم اكسيژن و خطاي كاتاليست ميدهند كه در اين وضعيت نيز با ريمپ سنسور دوم اكسيژن اين مشكل حل ميگردد. همچنين با حذف سنسور دوم كه رگولاتور ثانويه سوخت محسوب ميشود با افزايش پاشش سوخت مواجه ميشويم كه نتيجه آن قدرت بيشتر براي موتور است. پس با ريمپ سنسور اكسيژن ها ميتوان به شتاب بالاتري رسيد.

منبع: رويش نيوز

 

شروع فعاليت در بورس

۱۱۴ بازديد

راهنماي جامع سرمايه گذاري در بورس به زبان ساده

بررسي ها نشان ميدهد طي 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهي 500  درصدي توانسته است از بازار هاي موازي سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهي ها و بالاتر از طلا، دلار، مسكن قرار بگيرد.

در اين مقاله سعي داريم تا شما را با بازار بورس به زباني ساده آشنا كنيم تا شايد شما هم اگرعلاقه مند باشيد در اين بازار فعاليت و كسب سود كنيد. با ما همراه باشيد.

اكثر افرادي كه دنبال فعاليت در بورس هستند افرادي با قدرت ريسك پذيري متوسط به بالا و به دنبال به كار گرفتن سرمايه هاي خود در بازار و كار هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه شروع  سرمايه گذاري در بورس كجاست؟ نحوه دريافت كد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شكل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري و تفاوت آن با سبدگرداني چيست؟ و سوالاتي از اين دسته كه در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

 

ما در مجموع شروع فعاليت در بورس را به افراد زير پيشنهاد ميكنيم:

 

1) به دنبال پيشرفت و كار كردن با سرمايه خود هستند.

2) افرادي كه به دنبال سرمايه گذاري و كسب سود در يه چرخه سازنده هستند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري متوسط و رو به بالا دارند.

 

و به اين افراد پيشنهاد ميكنيم در بورس سرمايه گذاري نكنند:


1) افرادي كه انگيزه كافي براي معامله كردن ندارند.

2) افرادي كه نميتوانند بيشتر از روزي 2 ساعت براي معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري ندارند و به قرار دادن پول هايشان در بانك و سود كم آن راضيند.
 

اگر جزو دسته اول هستيد و تمايل به سرمايه گذري در بورس داريد فرآيند ورود به بازار بورس در دو گام خلاصه ميشود:


1) ثبت نام اينترنتي كدبورسي در كارگزاري هاي بورس ايران :  كد بورسي

2) آموزش معامله در بورس و  يادگيري روش هاي معاملاتي

 

حال به توضيح اين سه گام ميپردازيم:


دريافت كد بورسي

 ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارك شناسايي شما و ثبت نام اينترنتي (در حدود 5  دقيقه) و بعد از آن احراز هويت شما در دفاتر شعب كارگزاري هاي بورس ايران (مثل آگاه، مفيد و ...) و يا در شعب دفاتر پيشخوان دولت انجام خواهد ميشود كه آدرس اين دفاتر در پايان ثبت نام اينترنتي (آنلاين) براي شما ارسال ميشود.

بعد از احراز هويت نام كاربري و رمز عبور سامانه معاملاتي آنلاين براي شما پيامك ميشود و شما از اين لحظه ميتوانيد فعاليت خود را در بورس شروع كنيد.

آموزش بورس

آشنايي با بازار بورس:

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يك سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده  (عرضه و تقاضا). اما چيزي كه شما خريد و فروش ميكنيد به صورت فيزيكي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شركت ها و كارخانه جات را خريد و فروش ميكنيد.

 

شما در واقع سهام شركتي يا كارخانه اي را خريداري ميكنيد كه در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شركت ايران خودرو، انواع ماشين هاي سواري و قطعات آن ها را توليد و به فروش ميرساند). حال شما با خريدن سهام شركت ايران خودرو، در سودي كه اين شركت از فروش محصولات خود كسب ميكند، شريك خواهيد بود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه شما به طور مستقيم نميتوانيد سهام شركت ها را از خود شركت ها خريداري كنيد و طبق قانون بايد اين كار را از طريق شركت هاي كارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. كافي است مقداري جست و جو كنيد تا بهترين كارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب كنيد.

 

توجه كنيد كسب سود در بازار بورس از دو طريق امكان پذير است:

 

  1. سود حاصل از نوسان قيمتي سهم (عنوان مثال سهمي را 200 تومان خريداري ميكنيد و هفته بعد 220 تومان آن را ميفروشيد و 10 درصد در عمل سود كرده ايد)
  2. سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودي كه شركت در طول يك سال ساخته است شما نيز شريك هستيد. كه اين سود به حساب بانكي شما واريز خواهد شد)

 

 

انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس

روش هاي سرمايه گذاري در بورس به دو شكل مستقيم (دريافت كد بورسي) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان كافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت كد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از كسب اطلاعات و دانش كافي ميتوانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق ها سرمايه گذاري كنند و در عمل معاملات خود را به شركت هاي كارگزاري و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين ميتوانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني كه توسط كارگزاري هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام ميشود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده  وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

 

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس همانند هر كسب و كار ديگري بايد دانش و تجربه كافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد ميكنيم كتاب آموزش بورس در 20 دقيقه را بخوانيد.

در كنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه هاي شركت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل كنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت هاي مالي و...) به همراه تحليل تكنيكال نمودار و روند قيمتي سهام هر شركت در كنار هم به شما اين پيام را ميدهد كه سهام اين شركت ارزنده است يا خير؟ كدام سهام را بخريد و كدام سهام را بفروشيد؟

 

فرآيند يادگيري بورس چگونه است و چقدر زمان احتياج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمي در موفقيت شما در بورس دارد. پيشنهاد ميكنيم با مطالبي كه در وب به صورت رايگان وجود دارد شروع كنيد و در ادامه ميتوانيد در دوره هاي پيشرفته تر بورسي شركت كنيد. شما بعد از 1 الي 3 ماه (با توجه به زماني كه روزانه صرف آموزش بورس كرده ايد)، بايد مفاهيم و كليات را فرا بگيريد و توانايي معامله كردن خواهيد داشت.

 

مزاياي سرمايه گذاري در بورس:

1- براي سرمايه گذاري در بورس نياز به سرمايه ي زيادي نيست (حداقل خريد سهام در سيستمهاي معاملات آنلاين 102 هزارتومان است)

2-  سرمايه ي شما به راحتي قابل نقد شدن است (به آساني مي توانيد سهام خود را بفروشيد و كارگزار 2 روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واريز مي كند)

3-  فرق نمي كند كجاي دنيا باشيد فقط كافيست با يك كامپيوتر و يا موبايل به اينترنت وصل شويد و معاملاتتان را از طريق پلتفرمهاي متنوع انجام دهيد.

4- اگر سهام درستي را انتخاب كرده باشيد مي تواند براي شما منابع مالي خوبي را ايجاد كند و سود خوبي كنيد.


حداقل سن براي دريافت كدبورسي و كد آنلاين بورسي چقدر است؟

براي دريافت كد بورسي محدوديت سني وجود ندارد. و هر فردي كه شناسنامه دارد ميتواند كد بورسي دريافت كند. اما اگر بخواهيد به صورت آنلاين معامله كنيد (كد بورسي آنلاين داشته باشيد) بايد حداقل 18 ساله باشيد.


براي ورود به بورس نياز به مدرك هست؟

خير در حال حاضر براي ثبت نام در بورس نيازي به مدركي نداريد.

 

كدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداريم. (ممكن است شركت خوب و بد داشته باشيم) اما مهم اين است در قيمت هاي مناسب خريداري كنيد و در مواقع رشد، با رعايت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببنديد.

 

راز موفقيت و سود در بورس چيست؟

راز موفقيت در بورس دانش و آگاهي شما، داشتن استراتژي معاملاتي مناسب، داشتن زمان بندي مناسب براي خريد و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ريسك پذيري شما و در نهايت اخبار، اطلاعات و تحليل هاي شماست كه نتيجه اش پيش بيني شما از قيمت سهام خواهد بود و منجر به موفقيت و يا عدم موفيت شما در اين بازار ميشود.

 

سود بورس به چه ميزان است؟
 

سود در بورس ثابت نيست! ممكن است روزي 10 درصد سود يا ضرر كنيد ولي ميتوانيد به طور ماهيانه سود خود را محاسبه كنيد. به طور ميانگين بايد دو برابر بانك سود كنيد تا ارزش انرژي و زماني كه گذاشته ايد را داشته باشد!

 

تحليل بنيادي چيست و چه كاربردي دارد؟

  • گردآوري داده هاي مربوط به بنيادهاي اقتصادي و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شركت
  • بررسي و تفسير اطلاعات و آگاهي هاي موجود
  • طراحي الگو قيمتي سهم
  • تعيين روابط بين متغير هاي الگو
  • تعيين اهميت متغير هاي الگو
  • تعيين ارزش آينده سهم
  • مقايسه ارزش ذاتي با قيمت جاري

كه درباره هر شركت و سهم آن ميتوانيد از طريق تحليل بنيادي پيش بيني كنيد كه يك سهم ارزنده هست يا خير؟

 

عرضه اوليه سهام در بورس چيست؟

 

عرضه اوليه سهام در بازار بورس هميشه يكي از مواردي بوده كه براي سرمايه گذاران تازه وارد جذابيت داشته است. به زبان ساده عرضه اوليه يعني انتشار اوراق بهادار شركتي كه در بورس به تازگي پذيرش شده است. عرضه اوليه سهام شركت ها در بورس به اين دليل كه در بيشتر مواقع براي سرمايه گذاران سود آور بوده، هميشه طرفداران خاص خودش را دارد.

براي خريد عرضه اوليه نيز بايد ابتدا كد بورسي دريافت كنيد.

 

جمع بندي و چند توصيه خيلي مهم


در نهايت اين كه اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و كسب سود كنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره هاي آموزشي شركت كنيد و سعي كنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال كردن اخبار شركت ها سود بيشتري در اين بازار كسب كنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري كنيد و با تكيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس كنيد. و حتماً از شركت هاي داراي مجوز مشاوره سرمايه گذاري براي خريد و فروش ها مشورت بگيريد (تا زماني كه خودتان تحليل گر بشويد)

هميشه به ياد داشته باشيد كه بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.