کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو

۱۳ بازديد

کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو

این عناصر در جدول تناوبی عوامل سئو سایت تضمینی شامل تگ های HTML    است که باید از آنها برای ارسال سرنخ به موتورهای جستجو در مورد محتوای خود استفاده کنید و آن محتوا را قادر می سازد تا به سرعت ارائه شود.

آیا شما زمان نمایش فیلم ها را توصیف می کنید؟ آیا رتبه بندی و بررسی در صفحات تجارت الکترونیکی خود دارید؟ عنوان مقاله ای که منتشر کرده اید چیست؟ در هر صورت، راهی برای برقراری ارتباط با HTML  وجود دارد.

عناوین

عناوین HTML همیشه مهم‌ترین سیگنال HTML بوده و هستند که موتورهای جستجو برای درک موضوع صفحه از آن استفاده می‌کنند. عناوین شما آنچه را که صفحات شما در مورد آن است به کاربران و همچنین موتورهای جستجو منتقل می کند، بنابراین مهم است که منحصر به فرد و توصیفی باشند.

عناوین از طریق تگ عنوان HTML مشخص می شوند. این معمولاً همان چیزی است که به عنوان پیوند قابل کلیک در یک نتیجه جستجو نشان داده می شود. عناوین شما باید مختصر باشند، به طور دقیق محتوای صفحه شما را منعکس کنند و کلمات کلیدی را که می‌خواهید برای آنها رتبه‌بندی کنید، نشان دهند - بدون پر کردن کلمات کلیدی (یک سم).

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که موتورهای جستجو اگر آن را مناسب تر و توصیفی تر بدانند، عنوان دیگری را به جستجوگران یا شرکت سئو سایت ارائه دهند. برای افزایش شانس نمایش عنوانی که ایجاد کرده‌اید به جستجوگران، عباراتی را که می‌خواهید صفحه شما پیدا شود در نظر بگیرید، سپس از آن عبارات در عنوانی دقیق و منحصر به فرد استفاده کنید.

 

 

]نکته حرفه ای[

در بیشتر موارد، گوگل از عنوان در توضیحات متا برای اسنیپت‌های خود استفاده می‌کند، اما گاهی اوقات آن‌ها این کار را نمی‌کنند و ما می‌بینیم که اگر به دلایلی از عنوان خوششان نیامد، H1 را انتخاب می‌کنند. بجای].

یک صفحه می تواند طراحی سایت حرفه ای برای بسیاری از عبارات مختلف رتبه بندی کند و زمانی که شخصی به دنبال چیزی است، آن عنوان ممکن است مناسب نباشد. . . این محرک اصلی برای نادیده گرفتن کارهایی است که شما روی عناوین و اسنیپت‌ها انجام می‌دهید، زیرا قطعه‌ای که قرار است ظاهر شود، برای این جستجوی خاص مناسب نیست.

به همین دلیل است که ایده "اوه، شما باید دقیقاً همان عنوان H1 را داشته باشید" منطقی نیست. بهتر است آنها را متفاوت داشته باشید تا پشتیبان بهتری به گوگل بدهید. بنابراین، زمانی که کاربران جستجو می‌کنند، گوگل می‌تواند از عنوان استفاده کند، اما اگر در جستجوی عبارات ثانویه هستند – زیرا یک صفحه می‌تواند برای صدها کلمه کلیدی رتبه‌بندی کند – می‌توانند از H1 به عنوان پشتیبان استفاده کنند. -هملت باتیستا، مدیرعامل و بنیانگذار RankSense.

توضیحات

تگ توضیحات متا یک عنصر HTML است که می تواند برای نشان دادن نحوه توصیف صفحات شما در لیست های جستجو استفاده شود. توضیحاتی که در زیر سرفصل ها در نتایج جستجو ظاهر شوند.

 اگرچه از نظر فنی یک عامل رتبه بندی نیست، یک عامل "موفقیت" است. افزودن یک توضیح خوب می‌تواند به کاربران کمک کند تا روی نتایج شما روی سایر موارد در صفحه کلیک کنند.

مانند عناوین، موتورهای جستجو ممکن است همیشه توضیحاتی را که ارائه می‌دهید انتخاب نکنند.

Frédéric Dubut، مدیر ارشد برنامه Bing می‌گوید: «من فکر می‌کنم ما رویکرد بسیار مشابهی با Google داریم، به این معنا که اگر فکر کنیم بهتر نشان‌دهنده سند یا صفحه شما باشد، چیزی را انتخاب می‌کنیم که توصیف رسمی شما نیست.

توصیه اصلی من این است که اگر می‌خواهید عنوان و توضیحات خودتان در نتایج جستجو استفاده شود، مطمئن شوید که آنها واقعاً نمایانگر موضوع سند هستند.

دوبوت توصیه می کند: «سعی نکنید از راه خود دست بردارید و حتی کمی چیزها را نادرست معرفی کنید. اگر فکر می کنیم عنوان و توضیحات شما، همانطور که در متا تگ شما نوشته شده است، 100% دقیق از آنچه صفحه شما در مورد آن است نیست، در آن زمان است که سیستم به دقت به سایر بخش های سند شما نگاه می کند و یک متن را استخراج می کند. عنوانی که فکر می‌کند مرتبط‌تر است

ساختار

جسیکا بومن، مالک مشاور سئوی سازمانی SEOIn-house، توضیح می‌دهد: «داده‌های ساختاریافته به موتورهای جستجو درک بهتری از محتوای صفحه شما می‌دهد» و اضافه می‌کند: «برای کاربران، فهرست را بهبود می‌بخشد تا بینش بیشتری نسبت به آنچه در دسترس است به آنها بدهد. آن صفحه از منظر برند، آب نبات چشم می دهد

داده های ساختاریافته یک قالب کد است که به شما امکان می دهد به موتورهای جستجو بگویید محتوای شما در یک "زبان" آنها چیست. نشانه گذاری طرح واره (کد) خاص می تواند هضم و درک محتوا و ساختار صفحه را برای موتورهای جستجو آسان کند. بومن می‌گوید سئوکاران باید بر نحوه اجرای صحیح طرحواره در سایت‌های خود در هر کجا که مناسب باشد، تسلط داشته باشند.

نتیجه داده‌های ساخت‌یافته اغلب به چیزی تبدیل می‌شود که گوگل آن را «قطعات غنی» می‌نامد، فهرست جستجویی که دارای زنگ‌ها و سوت‌های اضافی است که آن را برای کاربران جذاب‌تر و مفیدتر می‌کند.

دتلف جانسون می‌گوید: «داده‌های ساختاریافته برای نتایج جستجو فوق‌العاده هستند، زیرا نتیجه شما می‌تواند با رسانه‌های غنی، تصاویر، اطلاعات قیمت‌گذاری، رتبه‌بندی و غیره پر شود - و در یک چرخ فلک در مقابل پیوند آبی

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک نشریه موسیقی را اداره می کنید. یکی از مقالات شما مروری بر آلبوم تیلور سویفت در سال 1989 است. با استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته، می توانید به موتورهای جستجو اطلاع دهید که به یک آلبوم اشاره می کنید و نه سال 1989.

اگرچه استفاده از داده های ساختاریافته یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست، اما ممکن است مزایایی را در صفحه نتایج جستجو به همراه داشته باشد. در مقایسه با نتایج جستجوی استاندارد، نتایج غنی اطلاعات یا عملکرد بیشتری را ارائه می‌دهند که ممکن است برای کاربران جذاب‌تر یا مفیدتر باشد. نتایج غنی اغلب به‌طور برجسته در صفحه نتایج ظاهر می‌شوند، که می‌تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و ترافیک را به سمت محتوای شما هدایت کند.

این نگرانی وجود دارد که نتایج غنی انگیزه کاربران را برای کلیک کردن به صفحه شما از بین ببرد، که فرصت های بازاریابی را محدود می کند. با وجود یکسان بودن همه عوامل دیگر، یک نتیجه غنی همچنان بیشتر از یک نتیجه استاندارد کلیک می کند.

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: Structured Data & Schema.org و Google: Google Rich Snippets مراجعه کنید.

و این منابع: سلسله مراتب کامل طرحواره، ابزار تست داده های ساختاریافته گوگل.

سرفصل ها

سرفصل ها روشی سلسله مراتبی برای سازماندهی و شناسایی بخش های کلیدی محتوای شما هستند. یک صفحه معمولاً یک عنوان دارد. در پشت صحنه، در کد HTML، عنوان در یک تگ H1 پیچیده شده است. این صفحه دارای یک عنوان و چندین عنوان فرعی برای تقسیم نسخه به بخش است. این زیر عنوان‌ها از تگ‌های H2 استفاده می‌کنند که «سطح» بعدی از تگ‌های H1 پایین‌تر است.

 قرار دادن عناوین خود در تگ های سرصفحه چیزی است که قالب بندی خاص را ایجاد می کند. به عنوان مثال، نام این بخش، "Hd: Headings" در یک تگ HTML H2 پیچیده شده است، به صورت زیر:

Hd: عنوان ها

.

"شما باید ابتدا به تجربه کاربر فکر کنید - چگونه سرفصل ها آن را بهبود می بخشند؟" هملت باتیستا، مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم سئو RankSense می گوید. «اگر فقط یک متن را از ابتدا تا انتها قرار دهید، خواندن و دنبال کردن آن برای کاربر بسیار دشوار خواهد بود. هدف از سرفصل‌ها این است: مطمئن شوید که می‌توانید به سرعت صفحه را اسکن کنید، متوجه شوید در مورد چیست و حتی بدانید که آیا می‌خواهید برای خواندن کامل آن وقت بگذارید یا خیر.

جان مولر، تحلیلگر روند وب مستر، می گوید استفاده از چندین تگ H1 (یا اصلاً هیچ کدام) الگوریتم های گوگل را تحت تأثیر قرار نمی دهد. با این حال، او همچنین خاطرنشان می کند که داشتن عناوین واضح و معنایی برای موتورهای جستجو برای درک صفحات مفید است و محتوای شما را برای کاربران قابل دسترس تر می کند.

تمرین خوبی است که از کلمات کلیدی H1s و H2s خود استفاده کنید تا به موتورهای جستجو ایده بهتری درباره موضوع صفحه شما بدهید. عناوین خود را با کلمات کلیدی اسپم نکنید. از آنها استفاده کنید تا محتوای خود را برای کاربران و موتورهای جستجو آسان کنید.

تغییر محتوا

از آنجایی که Google نیاز AMP را حذف کرده است، ما از شر آن عنصر خلاص شده و دو عنصر جدید اضافه کرده‌ایم: Image ALT (ALT) و Content Shift (CLS). تغییر محتوا (CLS) بر عناصر ثبات بصری تمرکز دارد. انباشته

Layout Shift، که بخشی از Core Web Vitals و به‌روزرسانی تجربه کلی صفحه است، به تغییرات غیرمنتظره در طرح‌بندی صفحه اشاره دارد.

طرحواره

یکی دیگر از موارد اضافه شده جدید به بخش HTML در سال جاری Schema (Sc) است. طبق راهنمای SEO Moz، طرح واژگان معنایی از برچسب‌ها (یا ریزداده‌ها) است که می‌توانید به HTML خود اضافه کنید تا روشی را که موتورهای جستجو می‌خوانند و صفحه شما را در SERP نشان می‌دهند، بهبود ببخشید. این فقط برای گوگل نیست. بسیاری از موتورهای جستجو از داده های Schema برای کمک به تفسیر محتوا در وب استفاده می کنند: Bing، Yandex، و غیره.

بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا داده‌های ساختاریافته مانند Schema رتبه‌بندی را بهبود می‌بخشد وجود دارد، اما اکثر طراحان سایت تهران موافق هستند که حداقل به rich snippet‌های جامع‌تر کمک می‌کند. همانطور که امروزه بسیاری از سئوکاران در حال پیاده سازی و آزمایش Schema هستند، این طرح برای بیشتر صنایع تبدیل به سهام شده است.

تغییرات مهم کنکور ???? و مزایای آن

۱۴ بازديد

تغییرات مهم کنکور ???? و مزایای آن

 

مصوبه اصلی در رابطه با کنکور ???? تحت عنوان «سیاست‌ها و ضوابط سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» در جلسه ??? مورخ ?? تیر سال ???? شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و ابلاغ شد.

این در حالی بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اعمال تغییرات کنکور تاکید جدی داشت، اما سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود که کنکور سراسری سال ???? همانند امسال برگزار خواهد شد، این عدم تصمیم گیری قاطعانه منجر به این شده بود که داوطلبان کنکور سراسری تکلیف خود را ندانند و هرروز با اخبار ضد و نقیض پیرامون نحوه برگزاری آزمون سراسری روزگار بگذرانند.

کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم اعلام کرده بود که هرگونه تخطی از اجرای این مصوبه موجب پیگرد قانونی خواهد بود.

به همین علت تاثیر سابقه تحصیلی پایه دوازدهم برای سال ???? به صورت تاثیر قطعی (و نه تاثیر مثبت) از ?? درصد به ?? درصد تقلیل یافته است تا از سال ???? به بعد به تدریج میزان تاثیر قطعی به ?? درصد افزایش یابد.

او افزود: این مصوبه به تائید و رای سران سه قوه و اکثریت قاطع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و شخص رئیس جمهور هم آن را تایید کرده اند و این مصوبه اجرایی خواهد شد.

کبگانیان ادامه داد: فلسفه این مصوبه در جهت عدالت آموزشی است و به جای اینکه سرنوشت دانش آموزان در یک امتحان ? ساعته سنجیده شود در یک دوره تحصیلی اثر گذار باشد و نظام آموزش و پرورش ما در کلاس‌های کنکور گم نشود.

کنکور ???? دو بار در سال برگزار خواهد شد

بروزیی، معاون خط مشی‌گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی حذف دروس عمومی از آزمون، تاثیر قطعی چهل درصدی سوابق تحصیلی و برگزاری کنکور به‌صورت دو بار در سال را سه تغییر و تفاوت کنکور سال ???? در مقایسه با آزمون امسال برشمرد.

منبع : https://llk.dk/7r7fvn

 

https://leafsnation.mapleleafs.com/season/leaf-blueprint-season-4?page=24#comment-251316

https://novicellfront.23video.com/as3-some-allan

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2018/01/31/congratulations-to-our-10000-winner

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2019/02/21/setting-morning-routines

https://www.realgabinete.com.br/portalweb/Biblioteca/Apresenta%C3%A7%C3%A3o/emodule/781/eitem/85

https://www.tripadvisor.com/Profile/S8290IKjackj

https://www.4shared.com/u/8_5GvaeV/saif.html

https://disqus.com/by/khabarevije677/about/

https://www.ted.com/profiles/36926282/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=10471391

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/khabarevije677

http://bioimagingcore.be/q2a/user/khabarevije677

https://list.ly/list/7Q8L-khbr-sysy?make_list_mode=true

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه لیبل زن

۱۵ بازديد

دستگاه لیبل زن

یکی از وسایلی که کاربرد فراوانی در کارخانه ها و شرکت های تولید و بسته بندی محصولات دارد،دستگاه لیبل زن می باشد.به طوری که محصولات فاقد لیبل بدون اعتبار می باشند.

در فرایند تولید و بسته بندی محصولات، لیبل زدن دقیق و متناسب با محصول بسیار مهم است.قطعا لیبل زدن به صورت دستی بر روی تعداد زیادی از محصولات وقت بسیاری می گیرد و در همین حین از کیفیت نیز می کاهد.

دستگاه لیبل زن، مراحل لیبل زدن بر روی هر نوع محصولی را به خوبی انجام می دهد.شرکت ماشین سازی چمران با داشتن تجربه و تخصص بالا در زمینه ساخت و پخش انواع دستگاه ها و تجهیزات صنعتی،کارخانه ها و بسته بندی محصولات فعالیت دارد.

شرکت ماشین سازی چمران به عنوان مرکز فروش دستگاه لیبل زن در کرج فعالیت دارد البته دستگاه های بسیاری همچون دستگاه میکسر مایعات،فویل سیل القایی،پرکن و میکسر مایع ظرفشویی و… تولید می کند.

 

 

اهمیت انتخاب دستگاه لیبل زن

لیبل زدن دقیق و کارآمد بخش جدایی ناپذیر فرایند تولید و پخش است. وقتی که برچسب گذاری بصورت درست انجام میشود میتواند به سهولت و نرمی به فرایند تولید کمک کند.

اما به همان انداز اگر ناکارآمد باشد میتواند زمان و پول کسب و کارتان را تلف کند. گرچه گزینه های مختلفی برای کاربران وجود دارد، اما گزینه هایی که استفاده از آن آسان و هزینه مالکیت آن پایین باشد و همچنین کارآمد نیز باشد محدود است.

لیبل ها میتوانند شامل اطلاعاتی مثل: متن، شماره سریال، بارکد، بارکد ?D، بارکد QR، آدرس، اشکال گرافیکی و چیزهای بیشتری را برای شما به روشی دقیق و مقرون به صرفه به چاپ برسانند.

ما این کار را برای شما به شیوه ای انجام می دهیم که چند فایده برای شما دارد. اول اینکه به شما کمک می کنیم ضایعات را به حداقل برسانید. در درجه بعدی باعث میشویم خطا و هزینه نیروی انسانی (اپراتوری دستگاه) پایین بیاید و تمرکز شما روی کار اصلی تان باشد.

همچنین سازگاری نیز مهم است. با توجه به صنعت و خط تولید شما ما یا دستگاهی سازگار با نیازتان میسازیم یا لیبل چسبان هایی که منطبق با نیازتان هستند را در اختیارتان میگذاریم.

 

تفاوت بین دستگاه لیبل زن و دستگاه قیمت زن چیست؟

این دو دستگاه در نحوه کارکرد و عملکرد خود دارای تفاوت هایی می باشند. لیبل زن دستگاهی جهت چاپ و اطلاعات دار نمودن لیبل ها می باشد که در برند های متفاوت در حال تولید می باشد .

 

لیبل در لغت به معنای برچسب یا اتیکت میباشد و در فرهنگ بسته بندی به معنای برچسبی میباشد که معرف کالا و مشخصات آن است .

همانطوری که میدانید لیبل ها در صنعت بسته بندی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند :

 

لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسبدار شیت

لیبل پشت چسبدار رول

لیبل OPP

لیبلی است که از جنس پلی پروپیلن میباشد (oriented polypropylene )  که بیشتر در مورد نوشابه و آب معدنی استفاده میگردد .

-این نوع لیبل ، لیبل زن خاص خود را که به لیبل زن OPP معروف است نیاز دارد

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد ، ولی لیبل آن ارزانتر است

لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند ، در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است و جدا شدن آن به سختی میباشد .

-البته در مورد خطوط با تیراژ بالا مثل آب معدنی یا نوشابه یا مشابه آن استفاده از لیبل پشت چسبدار به علت تیراژ خیلی بالا مقرون به صرفه نیست.

 

 لیبل اسلیو ( sleeve shrink )

یک لیبل حرارتی میباشد که با حرارت دیدن خود را به شکل ظرف در می آورد و در واقع با حرارت جمع میشود .

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد .

لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند و در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است .

انواع لیبل پشت چسبدار از نظر جنس لیبل

لیبل پشت چسبدار کاغذی

این نوع لیبل از جنس کاغذی بوده و از ارزانترین لیبل ها یا برچسب ها محسوب میشود .

لیبل پشت چسبدار PVC

لیبل های پی وی سی در واقع به کلیه لیبل های مقاوم سفید رنگ پلاستیکی که دربر گیرنده متریال

مقاومت بیشتری از لیبل کاغذی با ماندگاری چاپ به مراتب بالاتر وجود داشته باشد یا بسته بندی مربوطه در محیط مرطوبی نگهداری میشود و رطوبت باعث از بین رفتن لیبل کاغذی میگردد

-در هنگام پاره کردن این لیبل به خوبی متوجه جنس آن میشوید و مانند شکل زیر لیبل PVC به سختی و مانند پلاستیک پاره میشود.

 

 

 

پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه به رشد کسب و کار کمک میکند؟

۱۱ بازديد

پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه به رشد کسب و کار کمک میکند؟

 

اهمیت پنل افزایش فالوور در جذب مخاطب

امروزه همه درجریان هستیم که اینستاگرام چقدر به فروش یک کسب و کار کمک میکنه و کسب و کارهای کوچیک چه جایگاهی رو توی این شبکه اجتماعی به دست آوردن ، به شخصه افرادی رو میشناسم که کسب و کار کوچکی دارند اما با بلاگری و ولاگری طوری توی اینستاگرام فعالیت میکنند که باعث رشد کسب و کارشون شده و فروش میلیونی و حتی میلیاردی در ماه دارن ذکر این نکته لازم هست که بگم این روزها فروش کار بسیار سختی شده و افراد پولشون رو بیهوده و بی جهت خرج نمیکنن به قول معروف برا پولشون ارزش قائل هستند فروشگاه وبمستران فروشگاه مرجع فروش فایل و ابزارهای کاربردی از ابتدای تاسیسش تا کنون همیشه در کنار مدیران سایت ها و مدیران پیج های اینستاگرام بوده است مطالب منتشر شده در این وبسایت همیشه و همیشه حس تجربه ای نو را به مدیران داده است و در این مسیر به آنها کمک کرده است پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران از پنل هایی است که در همان ابتدا که اینستاگرام در ایران دور گرفت و در قلب ایرانی ها محبوب شد این فروشگاه این پنل را به کاربران خود عرضه کرد و همواره طی این سال ها این پنل را آپدیت و ارتقا داده است

چرا داشتن فالوور برای یک پیج اینستاگرام ضروری است؟

فالوور یا دنبال کننده از مواردی هستند که در یک پیج خیلی به چشم می آیند طوری که اگر کسی بخواهد ارزش یک پیج را مشخص کند به تعداد فالوور آن پیج نگاه میکند فالوور در حقیقت دنبال کنندگان شما هستند که پست های شما که شامل تصویر و فیلم میشود را دنبال میکنند این روزها داشتن فالوور زیاد کار بسیار سختی شده است چرا که تنها راه جذب فالوور واقعی جذاب بودن است همین جذاب بودن است که باعث شده است که مدیران پیج ها جهت دریافت فالوور دست به هرکاری بزنند حتی اگر آن کارها هنجارشکن باشد مراحل جذب فالوور برای یک پیج در ابتدای کار به سختی صورت میگیرد اما بعدها که پیج روی دور افتاد این روند صعودی شده و به خوبی پیج به قول معروف رشد میکند اگر نمیدانید که چگونه فالوور خود را افزایش دهید و یا راه های جذاب بودن را نمیدانید نگران نباشید مقالات وب سایت بزرگ فروشگاه وبمستران همه اینها را برای شما توضیح داده است که میتوانید از آموزش های این وبسایت فروشگاهی برای ارتقا سطح دانش خود در اینستاگرام استفاده کنید

 

 

فالوور فیک یا واقعی کدام بهتر است؟

در ابتدای ظهور اینستاگرام از مواردی که در همان ابتدا خیلی به آن اهمیت داده شد وجود فالوور فیک بود فالوورهای فیک واقعی نیستند و در حقیقت به وسیله ربات زده میشوند اکانت های فیکی هستند که صرفا امار فالوورهای شما را به صورت فیک و غیرواقعی بالا میبرند در ادامه به شما میگوییم که این کار هم خوب است و هم بد و زاویه های آن را بررسی میکنیم اگر بخواهیم به صورت مختصر اشاره کنیم 90 درصد فالوورهای یک پیج باید واقعی باشد چرا که تعداد لایک و ویو یک پیج به واقعی بودن فالوورهای آن بستگی دارد

پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه باعث رشد کسب و کار میشود؟

وجود یک پنل افزایش فالوور در هر کسب و کاری به تدریج باعث رشد و پیشرفت آن کسب و کار میشود اما چگونه پنل افزایش فالوور باعث افزایش محبوبیت و رشد پیج کسب و کار شما میشود ؟ در پنل افزایش فالوور ابزارهایی برای اضافه کردن فالوور قرار دارد یعنی به وسیله این ابزار ها شما میتوانید روزانه به عنوان مثال 500 فالوور برای پیج خود بزنید ، البته به وسیله پنل افزایش فالوور میتوان فالوور بیشتری زد اما زدن فالوور بیشتر باعث محدودیت هایی از طرف اینستاگرام خواهد شد برای همین است که همیشه پیشنهاد میکنیم که روزانه 500 فالوور برای پیج خود بزنید تا اینستاگرام شک نکند و اکانت شما را دچار محدودیت نکند استفاده از پنل افزایش فالوور در کنار کارهایی که جهت جذب فالوور واقعی انجام میشود به رشد پیج شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد و باعث میشود که پیج شما بسیار رشد کند مواردی از قبیل تولید محتوا جذاب ،هشتک گذاری هدفمند و دیگر موارد در کنار پنل افزایش فالوور بسیار میتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و پیجی داشته باشید که همیشه اول باشد

پنل افزایش فالوور شامل چیست؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران شامل چه مواردی است در پنل افزایش فالوور ابزارها و سایت هایی در اختیار شما قرار میگیرد که به وسیله آنها بتوانید فالوور برای پیج خود بزنید ، محدودیت این پنل روزانه هزار فالوور است بدین معنی که شما روزانه میتوانید هزار فالوور برای پیج خود بزنید که در هفته 7K فالوور به پیج شما هدایت میشود 50 درصد این فالوور ها واقعی هستند و 50 درصد دیگر آنها فیک هستند ترکیبی از فالوور واقعی و فالوور فیک در این پنل قرار دارد که جهت رشد یک کسب و کار الزامی است همچنین کار با ابزارها و سایت های موجود در پکیج به صورت فیلم آموزشی نیز برای شما قرار گرفته است که میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید و طبق راهنمای موجود جلو بروید همچنین یک پشتیبان به صورت 24 ساعته به شما پس از تهیه این پنل معرفی میگردد که میتوانید تمامی سوالات و مشکلات خود را با ایشان در میان گذاشته و مشکلات خود را حل کنید

نتیجه گیری

بدون شک هر پیج بیزینسی و کسب و کاری که در اینستاگرام وجود دارد برای پیشرفت خودش نیاز به یک پنل فالوور و یا پنل لایک اینستاگرام  دارد وجود این دو پنل در کنار برنامه تولید محتوا و یا کارهایی که برای پیجتان میکنید بسیار مفید است و پله های موفقیت را برای شما جلوتر میبرد و باعث میشود زودتر از آنچه فکرش را میکنید موفق و دیده شوید پنل افزایش فالوور فروشگاه وبمستران چندسالی است که فعال است و در زمینه خدمات اینستاگرامی بهترین خدمات را ارائه میکند شما این پنل را یکبار خریداری میکنید و به دفعات از آن استفاده میکنید جهت استفاده از ابزار های داخل پنل نیازی نیست که مبلغی پرداخت کنید همه چیز رایگان است و میتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید

 

 

 https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23703362

https://anotepad.com/notes/q26wkh38

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post493883378/

https://app.box.com/s/s4zqrvc7yuwob0n02velcwnclcojps6u

https://splashy-fuchsia-63e.notion.site/302575aa8e3f4c31843e17083a2522b4

https://graph.org/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A8%DA%86%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-07-23  

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/36a30f95614

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/37087747-

https://www.launchora.com/story/1658560179--0

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/07/23/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a8%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%a8%d8%b2/

https://sites.google.com/view/scsdsdf/home

 

 

شادوبن در اینستاگرام چیست و نمونه هایی از هشتگ های ممنوعه

۱۴ بازديد

شادوبن در اینستاگرام چیست و نمونه هایی از هشتگ های ممنوعه

 

برخی از اقدامات در اینستاگرام می تواند منجر به تلافی و حتی مسدود شدن حساب کاربری شود. اینستاگرام برای تعاملات بین کاربران خود به شیوه ای صادقانه و محترمانه ارزش قائل است. Shadowban نامی است که به محدودیت‌های تعامل اینستاگرام در حسابی گفته می‌شود که فعالیت مشکوکی داشته و ممکن است باعث کاهش ارسال محتوا به مخاطبان شما بدون هشدار برنامه شود. پس برای اطممینان میتوانید از خدماتirpanel  نیز استفاده کنید.

استفاده از ربات

  • قرار دادن ربات ها برای ایجاد تعاملات خودکار با فالوورهای شما می تواند منجر به مسدود شدن یا محدودیت حساب شما شود. ربات‌ها اغلب سریع‌تر از چیزی که توسط سیستم اینستاگرام عادی تلقی می‌شود، تعامل دارند.
  • لایک های خودکار، ردیابی و توقف دنبال کردن مخاطبان خاص و کامنت گذاشتن روی چندین پست به طور همزمان می توانند مشکوک تلقی شوند، زیرا ربات ها معمولاً در زمان های مختلف و تعداد زیادی نظر می دهند.
  • اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که با پلتفرم تبلیغاتی خود کار می کند، بنابراین برای این شرکت مناسب نیست که دنبال کنندگان خود را از ابزارهای خودکار برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنند.
  • به جای استفاده از روبات ها برای خودکارسازی تعامل، ممکن است جالب باشد که نشریات را برای دستیابی به مخاطبان بیشتری تبلیغ کنید. تبلیغات اینستاگرام را می توان به راحتی پیکربندی کرد تا به مخاطبان بیشتری دست یابد.

استفاده از هشتگ های ممنوع

اینستاگرام فهرستی از هشتگ هایی دارد که به طور خودکار به Shadowban منتهی می شوند. #پزشکی یکی از هشتگ های اصلی است که بسیاری از افراد از رابطه با شادوبن اطلاعی ندارند. هشتگ هایی که شامل تعاملات مبادله ای می شوند نیز به شدت مجازات می شوند. #likeforlike، # follow4follow و #sigodevolta برخی از هشتگ های اصلی هستند که برای به اشتراک گذاری تعاملات درون برنامه ای استفاده می شوند.

هشتگ‌های متداول که مهم نیستند، اگرچه دارای جریانی از تعاملات با نمایه‌های تقسیم‌بندی ضعیفی مانند #bomdia، #goodarde و #goodnight هستند، نیز توسط این پلتفرم ممنوع شده‌اند. هدف از استفاده از هشتگ کمک به اینستاگرام برای ارائه محتوای خود به افراد مناسب است و با استفاده از هشتگ های عمومی نمی توان کار ایندکس کردن ربات های اینستاگرام را تسهیل کرد. هشتگ ها باید با احتیاط استفاده شوند و در هر پست بیش از 5 هشتگ استفاده نشود.

استفاده از هشتگ ها باید در هر پست متفاوت باشد، زیرا اینستاگرام درک می کند که هر محتوا باید بر اساس کلمه کلیدی اصلی و کلیدواژه ثانویه تقسیم بندی شود، که به شناسایی موضوعی که در یک پست خاص به آن پرداخته می شود کمک می کند.

پاسخ های خودکار مستقیم

پاسخ دادن خودکار به پیام‌های اینستاگرام شما یک عمل بسیار مجاز است، زیرا تمرکز بر ایجاد تعاملات واقعی بین کاربران پلت فرم محتوا است. ارسال پیام‌های خودکار برای فالوورهای جدید و تشکر از آنها برای دنبال کردن حساب خود نیز توصیه نمی‌شود. این یک فعالیت بسیار مشکوک است و به راحتی توسط سیستم برنامه قابل شناسایی است. دایرکت اینستاگرام فضایی برای تعامل ثانویه با مخاطبان شما است و باید منحصراً برای تعاملاتی که برای مذاکره در مورد مشارکت یا فروش محصول مورد نیاز است استفاده شود .

فالوور بخرید

تمایل به رشد سریع اینستاگرام می تواند منجر به مشکلاتی در پلتفرم شود. خرید فالوور راه بدی برای مدیریت اینستاگرام شماست. در عوض، سعی کنید از یک استراتژی بازاریابی محتوا پیروی کنید که امکان ارائه محتوای ارزشمند به مخاطبان را فراهم می کند.

دنبال کنندگان واقعی نتایج واقعی ایجاد می کنند. داشتن تعداد زیادی فالوور که با محتوای شما ارتباط برقرار نمی کنند نیز به سرعت ارسال آسیب می رساند. سرعت تعامل با محتوای منتشر شده در حساب کاربری شما نیز به تعداد فالوورهایی که با محتوای شما تعامل دارند بستگی دارد.

تبلیغ پست ها از طریق تبلیغات اینستاگرام راه بسیار موثرتری برای دستیابی به فالوورهای بیشتری است که با پست های شما تعامل دارند و به جایگاه شما علاقه مند هستند.

لیست هشتگ های اصلی که Shadowban را در اینستاگرام می دهد:

#برای پیگیری دنبال

# follow4follow

# like4like

#صبح بخیر

#روز خوب

#شب بخیر

#پزشکی

#آیفون

#ایتالیایی

#اسکایپ

#واتس اپ

چگونه از Shadowban اجتناب کنیم

محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان شما مرتبط باشد

استراتژی بازاریابی محتوای بهینه شده SEO می تواند به مشتریان شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد صنعت شما کسب کنند. محرک فکری عمل متقابل توسط آهنرباهای سربی فعال می شود. همیشه عناصر اضافی را به پست های خود اضافه کنید و تلاش زیادی برای طراحی انجام دهید، زیرا اینستاگرام یک شبکه اجتماعی متمرکز بر تصویر است. پالت رنگ کلید ایجاد هویت بصری برای برند شما است.

فقط از 5 هشتگ استفاده کنید

هر چند هشتگ به 30 در هر نشریه محدود می شود، اما باید به قدری از آن استفاده کرد. ویرایش هشتگ ها برای گنجاندن کلمات کلیدی برای محتوای خاص به شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کنید. پرهیز از لیست هشتگ هایی که به Shadowban منتهی می شوند به شما کمک می کند تا از انتقام اینستاگرام رنج نبرید. مهم است که در مورد هشتگ های موجود در جایگاه خود تحقیق کنید.

 

نکاتی برای بهینه سازی اینستاگرام

  • با برند خود کار کنید
  • ایجاد هویت بصری برای برند شما و پست های رنگی در موضوعات مختلف به مخاطبان شما کمک می کند تا پست های مرتبط را شناسایی کنند.
  • استفاده از لوگوی خود در نشریات برندتان با تایپوگرافی جذاب و تصاویر مرتبط با جایگاه شما باعث می شود محتوای شما طراحی بهتری داشته باشد.

 

بیوگرافی در اینستاگرام

از هر یک از فضاهای سفارشی اینستاگرام لذت ببرید. رزومه شما برای ارائه برند شما به مشتری شما خدمت می کند. قالب های استاندارد رزومه وجود دارد. استفاده از ایموجی ها به ایجاد ظاهر و احساس جذاب تری برای نمایه شما کمک می کند. ترکیب ایموجی های مناسب می تواند به افزایش رشد مشتریان شما به مشتریان بالقوه کمک کند.

لینک های سفارشی

از Linktree برای سفارشی کردن لینک ها استفاده کنید و فضاهای دکمه بیشتری داشته باشید تا مخاطبان خود را به سایت ها و محتوای دیگری که ایجاد می کنید هدایت کنید.Bitly  یک ابزار کوتاه کردن لینک است که می تواند برای ایجاد لینک های فیزیکی جذاب با کاراکترهای کمتر استفاده شود. گزینه هایی برای نظارت بر تعداد کلیک روی پیوند شما وجود دارد. آمار Bitly به شما کمک می کند نتایج خود را با ترافیک خود رصد کرده و پیوندهای قابل کلیک خود را بهینه کنید.

 

 

 

https://www.authorstream.com/HamidGuevar2/

https://list.ly/hamidguevar2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/tOEZRj

https://letterboxd.com/HamidGuevar2/

https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/

https://www.mapleprimes.com/users/HamidGuevar2

https://www.intensedebate.com/people/HamidGuevar21

https://www.crunchyroll.com/user/HamidGuevar2

https://audiomack.com/hamidguevar2

 

 

 

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

۱۵ بازديد

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

 

فرایند خالی کردن آب و فضولات به وسیله تانکر و نیروی انسانی را تخلیه چاه و لایروبی چاه میگوییم.

 

در ساختمانهای مسکونی و یا مراکز درمانی . تخلیه چاه فروشگاهی و یا مجتمع های ورزشی که لوله کشی های فاضلاب به اگوی فاضلاب شهری متصل نیست  چاه هایی تعبیه شده که اب های مصرفی به وسیله لوله کشی فاضلاب به چاه متصل شده اند.

 

نشانه های پر شدن چاه

 

1:سرریز شدن آب چاه از نزدیک ترین خروجی چاه بازکنی شرق تهران فاضلاب به چاه در زمان اوج مصرف مانند شبها

 

2:پخش بوی نامطلوب در واحد های مسکونی

 

3:ازدحام حشرات موذی مانند سوسک در خروجی های فاضلاب

 

تخلیه چاه

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم

1. کم بودن متراژ چاه :

 

( چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود تخلیه چاه مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

 

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

 

2:دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

 

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . تخلیه چاه نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

 

3:دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

 

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست تخلیه چاه در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4:دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

 

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن تخلیه چاه با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

 

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم تخلیه چاه سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.

 

تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم

 

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

 

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

 

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد . حداقل قیمت350هزار تومان ماشین 6 هزار لیتری و حداکثر 1میلیون ماشین12هزارلیتری میباشد.

 

سایر خدمات شرکت:

 

.حفر چاه فاضلاب و ترمیم ریزش چاه

 

.لوله بازکنی

 

.تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

 

.تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

.نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی

 

.لوله کشی اب و فاضلاب

 

.نصب شوفاژ و ابگرمکن و شیرآلات