در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

۳۸ بازديد

 

 

در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

 

تجربه مشكلات جنسي در برهه اي از زندگي مي تواند كاملاً طبيعي باشد. در حالي كه مشكلات و تجربيات جنسي هر كس مي تواند متفاوت باشد.

 اگر در رابطه جنسي با مشكل روبرو هستيد ممكن است احساس تنهايي و يا درماندگي كنيد ، يا حتي خجالت زده، شرمنده باشيد يا بترسيد ؛ اينها چيزهاي رايجي است كه افراد مبتلا به اختلالات جنسي احساس مي كنند .

اين احساس مي تواند منجر به اين شود كه افراد ماه ها يا حتي سال ها منتظر بمانند تا به آنها كمك شود و از آنها حمايت كنند ، زيرا آنها از گفتگو با ديگران درباره نگراني ها و تجربيات خود بسيار مي ترسند.

 

مشكلات جنسي شايع هستند و مي توانند به دلايل مختلف ايجاد شوند، در بيشتر موارد مشكلات جنسي مي تواند با چالش ها يا مشكلاتي ديگر كه در زندگي با آنها روبرو هستيد مرتبط باشد.

به عنوان مثال ؛ اگر احساس استرس داريد و افكار زيادي در ذهن شما وجود دارد ، ممكن است تمايلي به رابطه جنسي يا صميمي بودن نداشته باشيد ، اين معمولاً يك مشكل جنسي خفيف و كوتاه مدت است كه با تغيير سطح استرس و ارتباط با يك سكس تراپ در شما از بين مي رود. مشكلات پيچيده تر يا شديدتر مي توانند تأثير طولاني مدت و عميق تري داشته باشند كه مي تواند بر مناطق مختلف زندگي ، روابط و حتي جنسيت شما تأثير بگذارد.

 

اگر نگران هستيد كه ممكن است با مشكلات جنسي و عدم صميميت روبرو شويد ، مهم است كه صحبت كنيد و به دنبال كمك باشيد و از مشاوره زوج درماني استفاده كنيد .

هرچه بيشتر منتظر بمانيد ، زمان بيشتري براي بدتر شدن مشكلات يا ايجاد پيامدها در نظر خواهيد گرفت ، كمك گرفتن مي تواند ترسناك باشد اما اين اولين قدم در جهت يافتن علت مشكلات شما و كمك به شما در رفع يا مديريت آنها است.

 

گزينه پيش روي شما با مشاوره جنسي و ارتباط با سكس تراپيست

 

گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند ، مانند ؛ مشاوره جنسي كه به عنوان يك راه بسيار موثر براي رفع اختلالات جنسي در نظر گرفته مي شود ؛ مشاور جنسي مي تواند به شما در ايجاد نگرش سالمتر نسبت به رابطه جنسي و صميميت جنسي كمك كند و همچنين به بررسي مسائل اساسي كه ممكن است بر توانايي شما در آرامش و لذت بردن از رابطه جنسي تأثير بگذارد ، بپردازد.

 

چه موقع بايد براي مشكلات جنسي كمك بگيريم؟

 

 برخي از افرادي كه مشكلات جنسي دارند از درخواست كمك خودداري مي كنند ، درد و رنج در سكوت مي تواند مشكل را بدتر كند و مي تواند منجر به استرس و ناراحتي زيادي در زندگي شما و اطرافيان شما ؛ به ويژه شريك زندگي تان شود.

اگرچه مشكلات جنسي مي تواند ناشي از مسائل عميق تر در يك رابطه باشد  كه با زوج درماني به بررسي بيشتر آن نياز دارد. اما اختلال عملكرد جنسي نيز مي تواند باعث آسيب ديدن روابط شود. داشتن رابطه جنسي ، بخش مهمي از پيوند بين دو نفر در يك رابطه است و بدون آن ، يك زوج مي توانند ارتباط خود را قطع كنند ، هنگامي كه اين اتفاق مي افتد شما بايد در مورد كمك گرفتن از يك سكس تراپيست فكر كنيد.

 

منبع: https://cutt.ly/8QK2dDc

 

 

بررسي كلي خريد ملك در استانبول

۳۴ بازديد

بررسي كلي خريد ملك در  استانبول

با قيمت‌هاي بسيار مقرون به صرفه و برنامه‌هاي پرداخت سودآور، همراه با رشد عالي سرمايه و چشم اندازي براي اجاره دادن ملك پس از خريد. اين آپارتمان‌ها در يك پروژه جامع ارائه مي‌شوند كه طيف وسيعي از امكانات را براي ساكنين ارائه مي‌دهند، يك خريد ايده‌آل هم براي سرمايه‌گذاري و هم براي تجربه سبك زندگي در استانبول. اين آپارتمان‌ها اكنون تكميل شده و آماده نقل مكان هستند.

m4_kdco.jpg

ويژگي هاي خريد آپارتمان در استانبول:

نوع ملك : آپارتمان

اتاق خواب‌ها : 1-5

سرويس بهداشتي: 1-3

موقعيت : استانبول- بيليك دوزو

مساحت فضاي اسكان به متر مربع: 350-49

استخر : مشترك

 

چرا بايد اين ملك را در بيليك دوزو خريداري كنيد؟

  • موقعيت مركز شهر با محيطي سبز و طبيعي
  • امكانات عالي شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و كافه‌ها
  • امكان رشد سرمايه و قابليت اجاره دادن سريع
  • تكميل شده و اماده انتقال سريع است
  • ايستگاه مترو درست در كنار پروژه افتتاح مي‌شود
  • ايستگاه متروبوس در ورودي پروژه وجود دارد

 

امكانات و موقعيت خانه ها در بيليك دوزو

اجاره سالانه خانه در استانبول ين پروژه كه از نظر استراتژيك براي حمل نقل آسان در سراسر استانبول در داخل شهر واقع شده است، محيطي دوستانه و خانوادگي را در يك منطقه سرسبز ارائه مي‌دهد و پر از امكانات محلي و فروشگاه‌ها براي زندگي روزمره است- كه مطمئناً شما نمي‌خواهيد اين فرصت را از دست دهيد- يك مكان ايده‌آل براي زندگي در طول سال در استانبول.

درباره پروژه در بيليك دوزو

 قيمت اجاره خانه در استانبول اين پروژه كه در يكي از تثبيت شده‌ترين مناطق بيليك دوزو واقع شده است در ميان جنگل‌هاي ديدني و اقامتگاه‌هاي لوكس ديگر قرار دارد، در يك محيط بسيار زيبا بيش از 1000 ملك براي فروش ارائه شده است. همچنين براي زندگي روزانه در اين مكان بيش از 100 مغازه محلي را خواهيد يافت. اين پروژه در مركز منطقه شهري واقع شده است و از مزاياي آن مي‌توانيد تا بي‌نهايت بهره‌مند شويد. يك سبك زندگي عالي شهري در مركز استانبول به شما ارائه مي‌شود.

 

مراكز، و امكانات براي ساكنين در بيليك دوزو از جمله :

  • سه منطقه گردهمايي اجتماعي براي لذت بردن از مشآت پروژه
  • سه استخر شنا
  • پارك‌هايي بزرگ با مناطق بازي مخصوص كودكان و مسير‌هاي پياده روي
  • مركز تناسب اندام و سالن ورزشي مجهز
  • رستوران‌هاي سطح بالا
  • بوتيك‌ها و مغازه‌هاي فروش برند‌هاي مطرح
  • مركز خريد محلي
  • ايستگاه متروبوس درست روبروي ورودي پروژه
  • ايستگاه مترو كه درست در آن طرف خيابان پروژه ساخته شده است(2 دقيقه پياده روي)
  • 2 بيمارستان بزرگ و مجهز در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • 1 دانشگاه بزرگ در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • و بسيار بيشتر

قيمت‌هاي خريد خانه در استانبول

قيمت خريد 1+0 واحد استوديويي در ابعاد 49 متر مربع و قيمت 82700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+1 در ابعاد 76 متر مربع و قيمت 124700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+2 در ابعاد 158 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

قيمت خريدآپارتمان‌هاي 1+3 در ابعاد 158 متر مربع و قيمت 282300 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+4 در ابعاد 212 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

 

شرايط پرداخت خريد خانه در شيشلي استانبول

شما مي‌توانيد امروز ملك خود را فقط با 30% پيش پرداخت از مبلغ موردنياز، و باقيمانده قابل پرداخت در مدت 30 ماه، خريداري كنيد. يك پيشنهاد ايده‌آل براي كساني كه به دنبال يك توزيع منطقي پرداخت براي يك معامله آسان هستند

 لطفاً براي اطلاعات بيشتر در مورد موجود بودن و تغييرات قيمت ملك به صورت به روز با املاك تركيه تماس بگيريد. ما خوشحال خواهيم بود كه به جستجوي شما براي يافتن ملك مورنظر در بيليك دوزو كمك كنيم. اين پروژه مجلل اكنون تكميل شده است

 

مراقب و مديريت بعد از فروش در بيليك دوزو

املاك تركيه مراقبت‌هاي پس از فروش را نيز ارائه مي‌دهد، از جمله مديريت و اجاره آپارتمان براي آن دسته از سرمايه‌گذاراني كه مي‌خواهند بيشترين استفاده را از خريد خود ببرند. خانه‌هايي با اين كيفيت واقعاً در بازار اجاره استانبول بسيار خوب جواب مي‌دهند.

 

 

موقعيت خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

در حال حاضر بيليك دوزو يكي از مناطق مهم براي سرمايه‌گذاران و كساني است كه قصد خريد املاك و متسغلات در استانبول را دارند و وقتي كه كيفيت اين پروژه را بررسي مي‌كنيد، به راحتي مي‌توانيد به دليلش پي‌ببريد. در منطقه‌اي كه به سرعت در حال پيشرفت است، بيليك دوزو براي كساني كه قصد دسترسي به كليه نقاط شهر را دارند از طريق اتوبان E5 اين موقعيت را فراهم مي‌كند، اين مسير مي‌تواند در لحظه‌اي شما را به هر نقطه‌ از شهر كه بخواهيد متصل كند. بيليك دوزو همچنين با متروبوس(تراموا) به خوبي آشنا است و ايستگاه‌هاي آن در سراسر اين منطقه يافت مي‌شوند. بيليك دوزو بهترين رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و ساير امكانات لازم براي زندگي روزمره را در خود جاي داده است آنهم در فاصله يك پياده‌روي كوتاه از محل زندگي. يكي از بزرگترين مراكز خريد در كل شهر در نزديكي آن واقع شده است. در مدت زمان 20 دقيقه رانندگي مي‌توانيد به فرودگاه بين‌المللي آتاتورك برسيد، جايي كه از آن مي‌توانيد پرواز‌هاي مختلف به سراسر جهان را به راحتي انجام دهيد. بيليك دوزو، امروز بهترين فرصت سرمايه‌گذاري در بازار مسكن استانبول، و مكاني مناسب براي زندگي در شهر است.

 

 

ويژگي‌هاي كليدي خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

  • يك پروژه مسكوني و سرمايه‌گذاري عاقلانه
  • فرصت سرمايه‌گذاري
  • كيفيت بالاي ساخت و پروژه پايان يافته
  • آپارتمان‌هاي جديد
  • مناسب براي درخواست شهروندي تركيه

 

شرح ملك در بيليك دوزو

اين آپارتمان‌ها آماده براي تضمين اجاره ماهيانه 7500TL هستند.

اين مكان عالي آپارتمان‌ها در منطقه بيليك دوزو، فقط 1 دقيقه پياده‌روي تا متروبوس(تراموا) را دارد

آپارتمان هاي بيليك دوزو در نزديكي بزرگراه‌ها و خدمات ضروري شهري واقع شده‌اند

 

بررسي اجمالي پروژه خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

 

اين يك پروژه مسكوني/سرمايه‌گذاري است و در زميني به مساحت 73.800 مترمربع ساخته شده است.

اين پروژه شامل 15 بلوك در 9 طبقه است كه علاوه بر 116 واحد تجاري شامل 1150 واحد آپارتمان نيز مي‌باشد.

گزينه‌هاي آپارتمان‌ها در اين پروژه از 0+1 تا 1+4 شروع مي‌شوند.

اين پروژه توسط پارك مركزي استانبول با مساحت 30.000 متر مربع احاطه شده است.

اين پروژه ارزشمند‌ترين پروژه ساختماني در منطقه بيليك دوزو با موقعيتي منحصر به فرد در نزديكي بزرگراهE5  است .

سند مالكيت آن آماده است و همين موضوع اين خريد را مناسب براي تابعيت تركيه مي‌كند.

 

محل پروژه در بيليك دوزو

موقعيت منحصر به فرد و متمايز اين پروژه در منطقه بيليك دوزو، نزديكي به بزرگراهE5  است كه آن محل را پر جنب و جوش و فعال مي‌كند.

منطقه بيليك دوزو با بازده بالايي از سرمايه‌گذاريي در نظر گرفته شده است و به نوعي مركز مدرن استانبول است.

مكان متمايز اين ملك، نزديكي آن به بزرگراهE5 ، است كه مهمترين جاده حمل و نقل شهري و برون شهري در استانبول است و همچنين عبور منظم متروبوس(تراموا) از ديگر ويژگي آن است.

اين منطقه به دانشگاه‌هاي بزرگ، مدارس، بيمارستان‌ها و ساير خدمات ضروري شهري بسيار نزديك است.

 

 

واقع در ساحل غربي استانبول، در بزرگراه E5 ، محل اتصال آسيا و اروپا.

به دليل رشد روزافزون فعاليت‌ها فرهنگي در بيليك دوزو تبديل به يكي از مكان‌هاي ديدني استانبول شده است. اين منطقه در ميان مراكز شهري در حال توسعه به سمت غرب شهر است. طول خط ساحلي آن 123 كيلومتر است، هواي پاك، ساختمان‌هاي مدرن و مقاوم در مقابل زلزله، سهولت حمل و نقل، بافت جمعيتي جوان از ويژگي هاي اين منطقه است. اين پروژه مراكز فرهنگي و ورزشي، مناطق مخصوص غواصي و قايقراني، امكانات اجتماعي، مراكز خريد مجهز، زمين بازي كودكان، سالن هاي تئاتر و فيلم و اماكن تفريحي مختلفي را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

وست سايد (غرب شهر) استانبول به لطف جنگلي كه از سه طرف آنرا احاطه كرده است و نزديكي بي نظير به بزرگراه E5 و متروبوس(تراموا)، در موقعيتي بسيار منحصر به فرد قرار دارد. وست سايد استانبول نام اين مركز عالي براي زندگي است كه شما هميشه آن را آرزو داشتيد. چه سبكي را انتخاب خواهيد كرد، سبك وست سايد يا سبك ايستگاه وست سايد؟ دو سبك متفاوت، دو روش زندگي متفاوت اما با كيفيتي يكسان و اعتبار همانند در هر اينچ مربع از خانه شما.

ايستگاه وست سايد از آپارتمان‌هاي 1+1 و 1+0 تشكيل شده است. براي ايجاد حس پويايي، و ساختن جهان منحصر به فرد خود، با يك ورودي جداگانه و امكانات اجتماعي و تفريحي جداگانه. واقع در كمتر از يك كيلومتري بزرگراه E5 و خط متروبوس(تراموا). اين سبك از طراحي ايستگاه وست سايد براي جوانان و حتي بيشتر از آن براي كساني كه احساس جواني مي‌كنند طراحي شده است، طراحي آن براي كساني است كه قلبي جوان دارند و مي‌خواهند از زندگي در يك محيط ممتاز شهري لذت ببرند. سبك وست سايد داراي آپارتمان‌هايي با اندازه‌هاي متفاوت است و بالطبع گزينه‌هاي متفاوتي را نيز پيش‌ روي شما مي‌گذارد. اين آپارتمان‌ها در يك چشم‌انداز سرسبز واقع شده‌اند و براي هر‌يك از اعضاي خانواده شما نوع خاصي از زندگي انحصاري را ارائه مي‌دهند. در حالي كه بچه‌هاي شما در باغ و زمين‌هاي بازي كنار شما گشت و گذار مي‌كنند، شما هر لحظه از روز خود را به سعادتي خالص تبديل خواهيد كرد، از مركز تناسب اندام و باشگاه پروژه و استخر و البته آپارتمان بزرگ‌ خود لذت خواهيد برد. وست سايد استانبول در يك محيط خاص قابل مشاهده براي براي صدها هزار نفري خواهد بود كه هر روز از آن منطقه عبور مي‌كنند، نماد استانبول جديد و نقطه تلاقي بيليك دوزو با همه شهر خواهد بود. وست سايد استانبول داراي يك پاساژ در طبقه همكف با 24000 متر مربع مساحت است، در حالي كه معماري فعال آن نمايانگر زنده‌ترين جنبه‌هاي زندگي در يك محيط شهري است. اين پروژه در مجموع شامل 1152 آپارتمان با انواع مختلف نقشه است، از 0+1 تا 1+4 . با اندازه متوسط 10 طبقه در هر بلوك، وست سايد استانبول شما را به لذت بردن از شهر بدون بريدن از زندگي دعوت مي‌كند. مراكز خريد و سرگرمي، دانشگاه‌ها، بيمارستان‌ها، هتل‌ها، تمام فرصت‌هاي زندگي در شهر را درست در كنار خانه جديد شما برايتان به ارمغان مي‌آورد. نخلستان بيليك دوزو كه مورد علاقه مردم محلي است، درست در كنار مجموعه واقع شده است. بنابراين در حالي كه از تمام مزاياي زندگي در شهر لذت مي‌بريد، صداهاي طبيعت گوش شما را نوازش خواهد داد، علاوه بر اين، در اين مجموعه 30000 متر مربع از كل پروژه وست سايد استانبول به فضاهاي سبز اختصاص داده شده است. بنابراين در حالي كه در خانه خود زندگي سعادتمندي داريد، يك طرف شما نخلستان و جنگل و از طرف ديگر يك تركيب سبز و آبي در حياط خانه خود خواهيد داشت. شما به لطف سيستم دسترسي كارتي براي وسايل نقليه و عابران پياده هيچ مشكلي در تردد خود نخواهيد داشت، سيستم ظبط دوربين مداربسته در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، تيم امنيتي در تمامي ساعات و روزها، سيستم دزدگير پيشرفته و اطفاي حريق، سيستم‌هاي آب پاش در پاركينگ مجموعه و آيفون تصويري آپارتمان و همچنين خط ويژه‌اي كه به شما امكان مي‌دهد با پرسنل امنيتي تماس سريع داشته باشيد، همه اينها بخشي از ويژگي‌هاي اين آپارتمان‌ها در قلب وست سايد استانبول است.

 

درباره ويژگي‌هاي آپارتمان‌ها در بيليك دوزو

  • مركز تناسب اندام
  • استخر
  • حمام تركي
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مناطق قايقراني
  • مناطق غواصي
  • مراكز خريد
  • زمين‌هاي بازي كودكان
  • سالن‌هاي تئاتر و فيلم
  • چشم انداز گسترده و سبز
  • سوپر‌ماركت
  • سيستم دسترسي به كارت عابر پياده

 

چرا اين ملك را در بيليك دوزو خريداري مي‌كنيد؟

  • طراحي مدرن و لوكس داخلي
  • مناسب براي معلولين
  • سبك زندگي عالي و لوكس در طبيعت ناب
  • موقعيت مركز شهر
  • سرمايه‌گذاري عالي
  • داراي منطقه پاركينگ مهمان
  • امكانات حمل و نقل
  • امنيت بالا
  • فرصت زياد براي سرگرمي‌ها و اوقات فراغت

 

فناوري در پروژه بيليك دوزو

 

  • سيستم‌هاي خانگي هوشمند
  • ژنراتور
  • سيستم ماهواره‌ي مركزي
  • سوئيچ هوشمند و صفحه لمسي پنل كنترل
  • ترموستات و تهويه مطبوع هوشمند

 

امنيت در پروژه بيليك دوزو

استاندارد زلزله و امنيت آتش در سطح بين‌المللي

سرويس امنيتي 24/7 ( بيست چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته)

دوربين‌هاي مدار بسته 24 ساعته

سيستم اينتركام

مديريت هوشمند مجموعه

 

فاصله هاي پروژه بيليك دوزو

5 دقيقه تا بزرگراه E5

5 دقيقه تا خط متروبوس

5 دقيقه تا پارك مرمره

5 دقيقه تا مركز خريد بزرگ ميگروس

5 دقيقه تا بيمارستان مدي جانا

5 دقيقه تا بيمارستان مدي هوس

10 دقيقه تا بيمارستان مديلايف

1 دقيقه تا نخلستان بيليك دوزو

 

 

 

 

 

چگونه آسانسور را سرويس كنيم؟

۳۶ بازديد

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

 

پارتيشن اداري چيست

۳۲ بازديد

پارتيشن پارتيشن را مي توان اينگونه تعريف كرد كه: پارتيشن ها ديوارهايي ثابت و يا متحرك مي باشند كه از ديوار هاي سنتي كه از جنس كچ يا سيمان هستند نازك تر مي باشند و در عين حال داراي مقاومت و استحكام لازم نيز هستند و براي جدا نمودن محيطي كه فضايي بزرگ دارد به قسمت هايي كوچكتر مي توانند استفاده شوند. در اصطلاح به پارتيشن ها ديوارك نيز گفته خواهد شد. اين پارتيشن ها يكي از بهترين ابزار براي جدا نمودن حريم هاي شخصي مي باشند كه انعطاف پذيري لازم و كافي را دارند. علاوه بر اين ها پارتيشن هاي متحرك قابليت جابه جايي نيز دارا مي باشند و مي توان آن ها را به آساني جابه جا نمود. با استفاده از اين وسيله مي توان فضايي را به طور كامل مجزا و جدا از قسمت ها و بخش هاي ديگر فضا ايجاد نمود كه بسيار شيك و مدرن مي باشند. پارتيشن ها از مواد و متريالي با جنس هاي گوناگون ساخته خواهند شد.   قيمت پارتيشن ها فاكتور هاي تاثير گذار بر قيمت پارتيشن هاي اداري به دليل تنوع ساخت و توليد اين نوع پارتيشن ها متعدد هستند. به‌لحاظ كاربرد و استفاده روز افزون پارتيشن‌ بندي در ادارات و سازمان‌ها، اين مبحث به تعريف، معرفي انواع و كاربرد هاي پارتيشن و به‌ طور اخص پارتيشن هاي اداري اختصاص داده شده است. فاكتور هاي تأثيرگذار بر قيمت پارتشين هاي اداري به دليل تنوع ساخت و توليد اين نوع پارتيشن ها متعدد هستند.  

معرفي پارتيشن اداري

امروزه جهت بهره برداري بهتر و مناسب‌تر و در عين‌ حال، فضايي متنوع تر و زيبا تر در ادارات از پارتيشن‌ بندي براي جدا سازي بخش هاي مختلف ادارات استفاده مي شود كه اين پارتشين بندي موجب تقسيم فضاي مورد نظر به بخش‌هاي خصوصي و نيمه خصوصي بر اساس شرايط مربوط به آن بخش يا فرد مي‌ شوند كه اين حريم خصوصي براي هر فرد را به دنبال دارد. به‌ دليل اهميت پارتيشن بندي اداري و كاربرد فراوان آن در ادارات، توجه به خصوصيات ظاهري (رنگ‌آميزي، مواد و كاربرد) اهميت ويژه‌ اي در زيبايي و در عين حال بهينه سازي محيط كار دارد. ضمناً بايد يادآور شويم كه حمل‌ و نقل و جابه‌ جايي آسان اين پارتيشن ها از ديگر عوامل استفاده فراوان آن ها است. عوامل تأثيرگذار بر قيمت‌ پارتيشن متنوع و متعدد هستند كه در اين بخش به بررسي اين عوامل خواهيم پرداخت.  

تقسيم بندي پارتيشن اداري

براي آگاهي از قيمت پارتيشن اداري بايد با انواع اين پارتيشن ها آشنا شويد. به طور كلي پارتيشن هاي اداري در در دو نوع مختلف عرضه مي شوند. -پارتيشن اداري تك جداره - پارتيشن اداري دو جداره پارتيشن هاي اداري با توجه به مورد استفاده شخص مصرف‌كننده طراحي مي‌ شود و بر همين اساس مواد مصرفي در ساخت پارتيشن هاي اداري شامل شيشه، آلومينيوم، ام‌ دي اف و ... مي باشد كه نوع اين مواد تأثير فراواني در كيفيت و قيمت نهايي آن ها دارد. البته در كنار اين عوامل اصلي، عوامل فرعي ديگري من جمله رنگ‌آميزي، ارتفاع، طرح، نوع كاربرد و ... نيز بر قيمت پارتيشن‌ اداري تأثيرگذار است.   موارد استفاده پارتيشن اداري ممكن است استفاده از پارتيشن اداري براي شما سؤال برانگيز باشد. اصلي‌ترين و كاربردي ترين مورد مصرف و دليل استفاده از اين پارتيشن‌ ها جداسازي بخش هاي مختلف، و به نوعي خصوصي‌ سازي فضا هاي كاري افراد يا بخش ها، بهينه‌ سازي استفاده از فضاي موجود كه موجب مي شود وظايف هر بخش به‌ طور مجزا مشخص‌ و دسته بندي شود كه همه اين عوامل در كنار هم افزايش مسئوليت‌ پذيري افراد و در نتيجه بالا رفتن راندمان كاري را به‌ دنبال خواهد داشت.  

مزيت هاي پارتيشن اداري

مزاياي فراوان پارتيشن هاي اداري استفاده روزافزون آن ها را به‌ دنبال داشته است. مزاياي استفاده از پارتيشن در قياس با ديوار كشي، هزينه‌ و زمان كمتر و همچنين استفاده بهتر از فضا براي مصرف‌كننده است خصوصاً مصرف‌كنندگاني كه مالك نبوده و نتيجتاً مشكلات آتي را با صاحب ملك در اين زمينه نخواهند داشت.

تاثير نوع پارتيشن بر قيمت پارتيشن اداري

براساس مطالب قبلي كه عنوان شد، از عوامل مؤثر بر قيمت پارتيشن اداري، جنس آن مي باشد كه شامل: شيشه اي، ام دي اف، شيشه سكوريت، بلوك شيشه اي، متحرك، استيل، ريلي و ... مي باشد، كه پارتيشن‌ شيشه اي، متحرك و دوجداره ام دي اف پر مصرف ترين آن‌ ها به‌ شمار مي‌ روند. اولين قدم جهت مشخص‌ شدن قيمت پارتيشن اداري، مشخص كردن نوع پارتيشن بر اساس كاربرد آن است.  

قيمت پارتيشن اداري

به دليل تنوع فراوان پارتيشن هاي اداري موجود در بازار، قبل از انتخاب نوع پارتيشن بايد به‌طور گسترده در اين زمينه به جمع آوري اطلاعات پرداخته و بر اساس كيفيت و قيمت مناسب و همچنين نوع جنس مورد نظر براساس كاربرد پارتيشن، پارتيشن مورد نظر خود را انتخاب نماييد كه قطعاً براساس اطلاعات جمع آوري شده متوجه خواهيد شد كه ما توانايي ارائه يكي از بهترين و با كيفيت ترين پارتيشن‌ هاي اداري را با قيمتي بسيار مناسب به شما عرضه كنيم. پارتيشن اداري دوجداره ارزان ترين نوع پارتيشن بندي اداري، به‌دليل اينكه قابليت اقدامات بعدي روي پارتيشن (من جمله جوشكاري و رنگ‌آميزي) را دارد پارتيشن بندي دوجداره است كه البته امر مطلقاً دليل بر عدم كيفيت، يا نشان دهنده كيفيت پايين اين نوع پارتيشن نيست ضمن اينكه در عين مزاياي ذكر شده، سر هم نمودن اين نوع پارتيشن بندي بسيار آسان مي باشد و اين يك امتياز مثبت براي اين نوع پارتيشن به شمار مي رود.   پارتشين اداري متحرك چيست؟ پارتشين اداري متحرك تقسيم بندي پارتيشن هاي اداري به صورت كلي:

  • پارتيشن هاي اداري متحرك
  • پارتيشن هاي اداري ايستا

مقايسه اين دو نوع پارتيشن نشان مي‌دهد كه از نظر قيمت پارتيشن اداري، قيمت بالاتري دارد ولي در مقابل داراي مزايايي نيز هست كه قابليت جابجايي آن در هر بخشي است كه يكي از عوامل مهم در پارتيشن بندي ادارات به‌ شمار مي رود و از آن‌جا اين جابجايي به‌ وسيله ريل‌ هاي تعبيه شده در پارتيشن مي باشد در نتيجه مطلقاً با جابه‌ جايي آن صدمه اي به هيچ جا حتي كف نمي‌ رسد بنابراين مناسب ترين پارتيشن براي ادارات و سالن ها مي باشد.

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۳۴ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

۳۲ بازديد

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

معرفي انواع سايبان و قيمت آن

۳۱ بازديد

همانطور كه با گرم شدن هوا، براي خودمان لوازمي مثل كلاه، عينك و ... تهيه مي‌كنيم. خانه و محل كارمان نيز نياز به تجهيزات محافظتي دارند تا از هواي داغ تابستان در امان بمانند. نصب سايبان بر روي خانه و اشيا يك راه محافظتي خوب در برابر گرما، نور، باران و... است. در اين مقاله سعي داريم ضمن معرفي يك سايبان خوب، به كاربردها و قيمت انواع سايبان نيز بپردازيم.

انواع سايبان

 سايبان يك پوشش حفاظتي ثابت يا جمع شونده است كه بر سطح اشيا قرار مي‌گيرد. به محض شنيدن نام سايبان حفاظت در برابر گرما و نور به ذهن ما مي‌رسد اما سايبان‌ها نقش محافظتي وسيع‌تري دارند و سطح اشيا را در برابر برف و باران، گردوخاك و ... نيز حفظ مي‌كنند. سايبان‌ها معمولا از جنس پارچه، شيشه، پلي كربنات، فلز يا پلاستيك فشرده ساخته مي‌شوند. بسته به سفارش شما نوع مواد به كار رفته مي‌تواند متغير باشد. پيش از آنكه به مزايا و كاربردهاي سايبان بپردازيم، انواع سايبان را به طور خلاصه بررسي مي‌كنيم.

سايبان خانه

افراد زيادي مايلند، روي پنجره، بالكن يا در قسمت ورودي خانه خود يك سايبان نصب كنند. اگر طراحي و ساخت سايبان درست انجام شود، نماي خانه نيز زيباتر مي‌شود. يكي از طراحي‌هاي زيبا در ساخت سايبان، مدل سايبان كالسكه‌اي است. اين طراحي در خارج از كشور رايج‌تر است. يك سايبان باكيفيت فضاي درون خانه شما را از گرما و تابش مستقيم نور حفظ مي‌كند. همچنين از ورود گردوخاك به داخل خانه ممانعت مي‌كند.

سايبان مغازه

پوشش حفاظتي در برابر نور، گرما، باران و ... براي مغازه داران واجب‌تر از هر قشري است. مغازه داران در طول روز ساعت‌ها در محل كار خود هستند. اجناس مغازه در معرض تابش نور، داغ شدن و فاسد شدن قرار دارد. بنابراين نصب سايبان مغازه راه‌حل معقولي براي جلوگيري از تابش نور، گرم شدن محيط، ورود آب باران و... است.

سايبان ماشين

استفاده از سايبان براي خودرو، در سال‌هاي اخير بيشتر شده است. خودروي شما به ويژه در فصل تابستان نياز به يك سايبان دارد. ممكن است به يك پاركينگ مسقف دسترسي نداشته باشيد.علاوه بر اين گاهي در طول روز بارها از خانه بيرون مي‌رويد و هربار پارك كردن در پاركينگ كار زمان بري است. سايبان ماشين محافظت كننده خوبي از آن است.

  • جلوگيري از داغ شدن فضاي داخل خودرو
  • جلوگيري از آسيب به رنگ بدنه خودرو
  • محافظت در برابر برف و باران
  • محافطت از سقف خودرو در برابرسقوط اشيا

اينها همه مزيت‌هاي استفاده از سايبان ماشين براي شما و خودرويتان است. طراحي سايبان ماشين مي‌تواند به صورت سيار يا دائمي باشد. سايبان سيار ماشين گزينه خوبي براي ايجاد محافظت از خودرو در تمامي موقعيت‌هاي مختلف است.

 

كم رنگ شدن نور تلويزيون را در خانه تعمير كنيد!

۲۹ بازديد

كم رنگ شدن نور تلويزيون را در خانه تعمير كنيد!

در اين مقاله به بررسي دليل كم شدن نور صفحه تلويزيون ال جي، سامسونگ و سوني مي پردازيم و همينطور درباره دليل كم و زياد شدن نور تلويزيون صحبت خواهيم كرد و به راه كارهاي مختلف براي حل اشكال خواهيم پرداخت. اگر شما هم با اشكال كم رنگ شدن نور تلويزيون روبرو شده ايد، توصيه مي كنيم كه حتما تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد، اگر با كمك راه كارهاي ارائه شده اشكال تلويزيون شما برطرف نشد، مي توانيد به سادگي درخواست تعمير تلويزيون خود را از طريق تماس تلفني و يا فرم زير به صورت آنلاين ثبت كنيد تا در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين تعميركار حرفه اي و مجرب را براي بررسي تلويزيون به محل شما ارسال كنيم.

دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سامسونگ

حل اشكال تيره شدن يا بررسي دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سامسونگ معمولا از طريق تنظيمات تلويزيون است و موارد اصلي كه بايد بررسي شوند شامل:

عملكرد تشخيص نور محيط را غيحلال كنيد.

تنظيمات صرفه جويي در انرژي را غير فعال كنيد.

حالت تصوير را تغيير دهيد.

قدرت سيگنال، به روز بودن سيستم عامل تلويزيون و اشكالات تلويزيون هاي جانبي را بررسي كنيد.

مدل هاي 2016 يا قديمي تر

System> Eco Solution> Eco Sensor> On or Off

مدل هاي 2017 يا جديدتر:

General > Ambient Light Detection > turn on or off

2) حالت نمايش تصوير تلويزيون خود را از طريق منو> تصوير> حالت تصوير روي حالتي كه براي شما بهترين نور را فراهم مي كند، تنظيم كنيد. همينطور مي توانيد ديگر تنظيمات نور تلويزيون سامسونگ خود مثل نور زمينه، درخشندگي، روشنايي و ... را از طريق همين منو تنظيم كنيد.

3) دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سامسونگ مي تواند ضعف قدرت سيگنال و كيفيت سيگنال تلويزيون متصل باشد. براي بررسي اشكال اطلاعات سيگنال را بررسي كنيد. براي اين كار از طريق دكمه Home يا Menu وارد تنظيمات و مسير زير شويد:

Settings > Support > Self Diagnosis > Signal Information

4) تلويزيون هاي جانبي را يكي يكي بررسي كنيد، اگر اشكال كم شدن نور تلويزيون سامسونگ شما فقط زمان استفاده از يكي از تلويزيون هاي جانبي ديده مي شود، پس اشكال از تلويزيون نيست. در اين صورت كابل متصل به تلويزيون اشكال دار را هم بررسي كنيد، آن را با يك كابل ديگر كه از سالم بودن آن مطمئن مي باشيد امتحان كنيد. اگر اشكال برطرف شد پس مشكل از كابل است، وگرنه خود تلويزيون اشكال دارد.

5) تنظيمات تصوير تلويزيون خود را ريست كرده و بررسي كنيد كه اشكال برطرف شده است يا خير.

6) نرم افزار و سيستم عامل تلويزيون خود را ايجاد رساني كنيد.

اگر با انجام كارهاي فوق، اشكال كم رنگ شدن نور تلويزيون برطرف نشد، مي توانيد درخواست تعمير تلويزيون سامسونگ خود را از طريق فرم به صورت آنلاين و يا تماس تلفني ثبت كنيد.

دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون ال جي

حل دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون ال جي در بيشتر مواقع مربوط به تنظيمات نور تلويزيون ال جي يا تنظيمات تصوير آن است. البته توجه كنيد كه كيفيت تصوير، ذهني است و همه چيز به ترجيحات فردي شما بستگي دارد. در ادامه موارد بررسي تنظيمات را توضيح مي دهيم.

در مورد نور تصوير مربوط به HDR، تنظيمات تصوير براي اين برنامه ها در داخل خود برنامه تعبيه شده و به طور كلي نسبت به ديگر فيلم ها تاريك تر مي باشند. پس به علت ماهيت HDR نمي توان اين تنظيمات را لغو كرد.

مورد ديگري كه مي تواند دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون ال جي و يا كم و زياد شدن نور تلويزيون ال جي باشد، تنظيمات مربوط به صرفه جويي انرژي باشد. براي غيحلال كردن اين عملكرد مراحل زير را دنبال كنيد:

به منو تصوير برويد

گزينه صرفه جويي انرژي را انتخاب كنيد

گزينه صرفه جويي انرژي را خاموش كنيد.

دقت كنيد كه حتما از سالم بودن كابل ها و تلويزيون هاي جانبي كه به تلويزيون خود متصل كرده ايد هم اطمينان حاصل كنيد؛ چرا كه دليل كم شدن نور تلويزيون شما مي تواند به وجود مشكل در اين موارد هم باشد.

اگر با انجام تنظيمات نور تلويزيون ال جي خود و انجام راه كارهاي بيان شده نتوانستيد اشكال كم شدن نور تصوير تلويزيون خود را برطرف سازيد، از سرويس تي وي كمك بگيريد.

دليل كم نور شدن صفحه تلويزيون سوني

1) اگر حالت تصوير در حالت Cinema يا Custom تنظيم شده باشد، امكان دارد صفحه تلويزيون كم نور شود. اگر بعد از تغيير حالت كيفيت تصوير، صفحه هنوز تيره و كم نور است، تنظيماتبك لايت، تصوير و روشنايي را تغيير دهيد و روشنايي را مطابق سليقه خود تنظيم كنيد.

نمونه اي از تنظيم نور تصوير: بررسي Picture Mode از Display Settings –Picture و در نهايت تغيير تنظيمات

نكتهوقتي تلويزيون در فروشگاه است، براي نمايش بيشتر در حالت نمايشگاهي تنظيم مي شوند كه بسيار روشن و زنده خواهد بود. با اين حال امكان دارد بعضي از تلويزيون هاي سوني با تنظيمات مناسب تر براي انرژي همراه باشند تا با برنامه هاي صرفه جويي انرژي مثل ستاره انرژي يا Energy Star سازگار باشند. بسته به اين تنظيماتي، ميزان روشنايي تصوير مي تواند بيشتر يا كمتر باشد.

2) اگر آپشن صرفه جويي انرژي روي Low يا High تنظيم شده باشد، تصوير صفحه تلويزيون تاريك مي شود.

نمونه اي از روش تنظيمات:

Settings – System Settings – Eco و تنظيم Power Saving به Normal يا Off

بعد از انجام اين تنظيمات بررسي كنيد كه اشكال كم شدن نور تصوير تلويزيون سوني برطرف شده است يا خير.

3) بعضي از تلويزيون هاي سوني داراي قابليت سنسور نور مي باشند. در اين مدل تلويزيون ها بسته به شرايط نور اتاق، شاهد كم و زياد شدن نور تلويزيون سوني خواهيد بود. با خاموش كردن سنسور نور يا كنترل روشنايي به صورت خودكار امكان دارد روشنايي تصوير افزايش يابد.

4) اگر براي مثال زمان استفاده از كنسول بازي متوجه كم شدن نور تلويزيون خود شديد، تلويزيون هاي ديگر مثل گيرنده ديجيتال را هم بررسي كرده و ببينيد دليل كم نور شدن تلويزيون سوني شما مربوط به استفاده از يك تلويزيون خاص است يا خير. اگر زمان استفاده از ديگر تلويزيون ها اشكالي در نور تصوير وجود نداشت پس مشكل از تلويزيون شما نيست بلكه از تلويزيون جانبي است.

5) اگر از تلويزيون سوني پروجكشن استفاده مي كنيد، اگر با كم شدن نور تصوير تلويزيون سوني روبرو شديد و تنظيمات نور تلويزيون سوني هم اشكال شما را برطرف نكرد، تعويض لامپ را در نظر بگيريد. براي اطمينان از اين موضوع بايد از يك تعميركار متخصص تعمير تلويزيون سوني كمك بگيريد.